AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Har inntrykk at de fleste menn vil dele kona si med andre menn. La de kose seg litt med henne. Dette er jo en vinn vinn situasjon. Man slipper at fruen blir sur og grinete og så får hun mere variasjon i sexlivet. Kondom burde jo brukes såklart. Anonymkode: 75e3e...d33
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #3 Skrevet 30. mars 2019 Det har ikke jeg inntrykk av. Wtf. Hvorfor skal man ville «dele» partneren sin med noen? Anonymkode: a0718...7ba 4
SlemUlv Skrevet 30. mars 2019 #4 Skrevet 30. mars 2019 Ut fra egen erfaring, er det omtrent like mange menn som kvinner, som er en Eller annen form for poly. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #5 Skrevet 30. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har ikke jeg inntrykk av. Wtf. Hvorfor skal man ville «dele» partneren sin med noen? Anonymkode: a0718...7ba For å bekjempe verdensproblemer blant annet. Mange sliter med å få seg noe, og i andre tilfeller sliter dama med å få orgasme noe andre menn kan være behjelpelig med. Eller så kan det bare handle om at mange kompiser sikkler på dama, og da kan man være litt generøs å la de få oppfylt fantasien om å ha sex med henne. Anonymkode: 75e3e...d33
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #6 Skrevet 30. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: For å bekjempe verdensproblemer blant annet. Mange sliter med å få seg noe, og i andre tilfeller sliter dama med å få orgasme noe andre menn kan være behjelpelig med. Eller så kan det bare handle om at mange kompiser sikkler på dama, og da kan man være litt generøs å la de få oppfylt fantasien om å ha sex med henne. Anonymkode: 75e3e...d33 Hvilke verdensproblemer løses da, mener du? Anonymkode: 2ccac...ad3 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #7 Skrevet 30. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilke verdensproblemer løses da, mener du? Anonymkode: 2ccac...ad3 Harmoni blant annet😊 Anonymkode: 75e3e...d33
wintergirl Skrevet 30. mars 2019 #8 Skrevet 30. mars 2019 Så damene skal bare ligge med en mann de ikke er tiltrukket av bare fordi han ikke får sex ellers? 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #10 Skrevet 30. mars 2019 3 minutter siden, wintergirl skrev: Så damene skal bare ligge med en mann de ikke er tiltrukket av bare fordi han ikke får sex ellers? Nei hun må jo ha lyst til å ha sex med han også🙂 Anonymkode: 75e3e...d33
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #11 Skrevet 30. mars 2019 Jeg og kompisene mine snakker ganske åpent med hverandre om hverandres koner. Vet at mange av kompisene mine runker og fantaserer om henne, så har latt mange av de ha sex med henne. Dama mi liker å behandles som ei gudinne og liker at så mange av kompisene mine syns hun er deilig, så har egentlig bare positive erfaringer med dette. Anonymkode: 75e3e...d33
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #12 Skrevet 30. mars 2019 Jeg foreslo for samboeren en gang at vi skulle ha sex med et annet par, han protesterte heftig for han ville definitivt ikke dele meg med noen. Trekant bare med en ekstra jente kunne han tenkt seg da. 😂 Anonymkode: 56f77...6a0
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #13 Skrevet 30. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg foreslo for samboeren en gang at vi skulle ha sex med et annet par, han protesterte heftig for han ville definitivt ikke dele meg med noen. Trekant bare med en ekstra jente kunne han tenkt seg da. 😂 Anonymkode: 56f77...6a0 Syns det var litt smålig at han ikke ville dele deg jeg😂 Kanskje han andre mannen hadde større penis, at det var derfor han fikk litt kalde føtter?😅 Anonymkode: 75e3e...d33
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #14 Skrevet 30. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Syns det var litt smålig at han ikke ville dele deg jeg😂 Kanskje han andre mannen hadde større penis, at det var derfor han fikk litt kalde føtter?😅 Anonymkode: 75e3e...d33 Han hadde ikke møtt den andre mannen enda. Anonymkode: 56f77...6a0
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #15 Skrevet 30. mars 2019 Mannen min vil absolutt ikke ha åpent forhold. Han vil hverken dele meg eller ha sex med andre. Merkelig mann. 😉 Anonymkode: 634cb...2ba
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #16 Skrevet 30. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han hadde ikke møtt den andre mannen enda. Anonymkode: 56f77...6a0 Okei. Kan hende han bare er litt usikker hvis han aldri har delt deg med noen andre menn. Husker jeg også var litt spent på dette, men nå har damen min hadde sex med 15 andre menn mens vi har vært sammen. Hun elsker det. Jeg har bare hatt sex med henne mens vi har vært sammen, siden jeg syns hun er ei gudinne. Og kompisene mine har vært helt av seg av beundring for henne. Anonymkode: 75e3e...d33
Gjest Alterego666 Skrevet 30. mars 2019 #17 Skrevet 30. mars 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min vil absolutt ikke ha åpent forhold. Han vil hverken dele meg eller ha sex med andre. Merkelig mann. 😉 Anonymkode: 634cb...2ba Synd at han ikke ser at begge har fordeler med litt gjensidig raushet. Det er et problem at mange ser på kjærlighet og eierskap som synonymer.
Illuminatum Skrevet 30. mars 2019 #18 Skrevet 30. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har inntrykk at de fleste menn vil dele kona si med andre menn. La de kose seg litt med henne. Dette er jo en vinn vinn situasjon. Man slipper at fruen blir sur og grinete og så får hun mere variasjon i sexlivet. Kondom burde jo brukes såklart. Anonymkode: 75e3e...d33 Er nok ikke like sikker på deg at menn flest vil dele kona si med andre. I alle fall gjelder ikke dette meg 1
Gjest hind Skrevet 30. mars 2019 #19 Skrevet 30. mars 2019 Det har jeg virkelig ikke inntrykk av, men jeg tror menn er mer generøse når det gjelder å la dama kose seg med andre kvinner en kvinner er hvis mannen vil gjøre det samme med andre menn.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #20 Skrevet 30. mars 2019 So singel kunne jeg knullet andres koner 24/7 jeg, mens disse skrudde individene satt på bakrommet. Men kunne aldri falt meg inn å dele dama mi med noen mann. Anonymkode: 3d2b4...dcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå