AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Hallo! En drøy uke etter eggløsning forrige syklus tok jeg blodprøver hos legen og testet for graviditet. Da var svaret «under 1». nå så er det en uke siden jeg hadde en blødning(svak svak blødning over noen dager), og jeg får allerede positiv eggløsningstest..? Noen tanker og erfaringer rundt dette? Vil gjerne høre andre sine erfaringer før jeg bruker penger på en graviditetstest:) Anonymkode: f9b56...198
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo! En drøy uke etter eggløsning forrige syklus tok jeg blodprøver hos legen og testet for graviditet. Da var svaret «under 1». nå så er det en uke siden jeg hadde en blødning(svak svak blødning over noen dager), og jeg får allerede positiv eggløsningstest..? Noen tanker og erfaringer rundt dette? Vil gjerne høre andre sine erfaringer før jeg bruker penger på en graviditetstest:) Anonymkode: f9b56...198 Er den positiv eller er det bare to streker? Anonymkode: 779de...9a2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #3 Skrevet 30. mars 2019 Du må nok enten bruke penger på den testen, eller vente og se om mensen kommer ordentlig om to uker. Hvis blødningen sist var veldig svak, høres det ikke ut som det var mensen. Kanskje du ikke hadde hatt eggløsning likevel, kanskje det er noe kluss med hormonene, evt. at du er gravid. Eggløsningstester slår ut på hcg, så det kan jo være. Samtidig kan det være eggløsning. Lykke til! Anonymkode: 5a896...464
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #4 Skrevet 30. mars 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er den positiv eller er det bare to streker? Anonymkode: 779de...9a2 Den var positiv. Teststreken var sterkere enn kontrollstreken. Anonymkode: f9b56...198
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #5 Skrevet 30. mars 2019 Jeg ville investert i graviditesttest da Anonymkode: b00eb...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå