Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo! En drøy uke etter eggløsning forrige syklus tok jeg blodprøver hos legen og testet for graviditet. Da var svaret «under 1».

nå så er det en uke siden jeg hadde en blødning(svak svak blødning over noen dager), og jeg får allerede positiv eggløsningstest..? Noen tanker og erfaringer rundt dette? Vil gjerne høre andre sine erfaringer før jeg bruker penger på en graviditetstest:)

Anonymkode: f9b56...198

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo! En drøy uke etter eggløsning forrige syklus tok jeg blodprøver hos legen og testet for graviditet. Da var svaret «under 1».

nå så er det en uke siden jeg hadde en blødning(svak svak blødning over noen dager), og jeg får allerede positiv eggløsningstest..? Noen tanker og erfaringer rundt dette? Vil gjerne høre andre sine erfaringer før jeg bruker penger på en graviditetstest:)

Er den positiv eller er det bare to streker?

Anonymkode: 779de...9a2

AnonymBruker
Skrevet

Du må nok enten bruke penger på den testen, eller vente og se om mensen kommer ordentlig om to uker. Hvis blødningen sist var veldig svak, høres det ikke ut som det var mensen. Kanskje du ikke hadde hatt eggløsning likevel, kanskje det er noe kluss med hormonene, evt. at du er gravid. Eggløsningstester slår ut på hcg, så det kan jo være. Samtidig kan det være eggløsning. Lykke til! 

Anonymkode: 5a896...464

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er den positiv eller er det bare to streker?

Anonymkode: 779de...9a2

Den var positiv. Teststreken var sterkere enn kontrollstreken.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville investert i graviditesttest da :) 

Anonymkode: b00eb...537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...