AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #21 Del Skrevet 30. mars 2019 Tusen takk for gode tips og råd, folkens! Det var veldig informerende og nyttige tips. Kvinneguiden skuffer aldri 😊 Jeg skal gjøre et nytt forsøk og prøve å ikke vanne for mye. God helg! Anonymkode: 5e9b4...bfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 30. mars 2019 #22 Del Skrevet 30. mars 2019 Legg leicakuler i bunnen av krukka, da drenerer de og gjør at den ikke står i vann om du overvanner, og så går du inn dagen etter og tømmer det vannet som har samlet seg nedi der. Den bør ikke stå i vann, da råtner røttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #23 Del Skrevet 31. mars 2019 Jeg venter til bladene henger litt eller kjennes slappe ut, og skyller den skikkelig i dusjen eller vasken (ikke bladene, men rett oppi plastpotta). Gjennomvåt, altså. Den står å renner av seg over natten, og settes tilbake i potteskjuleren om morgenen. Sålenge vannet får renne av og jorda tørker til neste gang kan du ikke overvanne de 🌿 Min er ganske stor, men trenger bare vannes hver 2-3 uke på denne måten Anonymkode: 09cf9...3f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #24 Del Skrevet 31. mars 2019 Som flere andre her - fredsliljen min klarer jeg ikke å ta livet av! Vanner når den begynner å henge med bladene, og da kvikner den til igjen med en gang. Jeg har hatt min på badet det siste året, og der ser det ut som den har det prima (varmt og mørkt). Når den stod i vinduskarm ble den fort gul i bladene, så tror ikke den liker direkte sollys så godt. Jeg har planter på «prøve og feile»-måten, så liten vitenskaplig kunnskap hos meg 😅 Anonymkode: 4e653...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå