AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Så, jeg har ingen interesse for gay sex men tenner på å sparke andre menn i ballene og etterpå å få ballene og kuken sugd av kvinner. Hvor tilgivende er dere kvinner overfor dette? Er noenlunde macho i senga og ok utstyrt, men det er bare om jenta selv liker/vil det. Gjør heller ingenting uten samtykke. Nei, opplever meg ikke som bi eller gay, men jeg får et kick av akkurat dette, spesielt om fyren er sjalu på meg med dama jeg er med. Anonymkode: d0da1...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 Personlig vil jeg at kvinnen(ne) skal se på, men er ikke der enda. Anonymkode: d0da1...7ff
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #3 Skrevet 30. mars 2019 Ville du som eventuell pulevenn hatt noe imot det? Det ville nok utgå om jenta sa nei. Anonymkode: d0da1...7ff
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #4 Skrevet 30. mars 2019 Bortsett fra det er jeg heterofil og ok. Bare litt frigjort. Ideellt ville jeg likt å være med en dame som er ok med å ha pengeslaver som en long-term basis men er mest interesert i å knulle å ha det godt og gøy med en kvinner. Har bare ikke alltid turt å fortelle henne om turn-onen min. Har det fint uten, men vil gjerne ha i pose og sekk. Anonymkode: d0da1...7ff
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #5 Skrevet 30. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ideellt ville jeg likt å være med en dame som er ok med å ha pengeslaver som en long-term basis men er mest interesert i å knulle å ha det godt og gøy med en kvinner. Altså, at jeg kan sparke ballene til pengeslaven hennes. Men det blir vel med fantasien... Anonymkode: d0da1...7ff
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #6 Skrevet 30. mars 2019 Hva er det med deg og disse trådene? Anonymkode: 984f7...0ad 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #8 Skrevet 30. mars 2019 18 minutter siden, eller skrev: Kos deg med fantasien, du. Fordi? Har gjort det men ikke blitt å si så mye til damene. Anonymkode: d0da1...7ff
Gjest 007_008_007 Skrevet 30. mars 2019 #9 Skrevet 30. mars 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Så, jeg har ingen interesse for gay sex men tenner på å sparke andre menn i ballene og etterpå å få ballene og kuken sugd av kvinner. Hvor tilgivende er dere kvinner overfor dette? Er noenlunde macho i senga og ok utstyrt, men det er bare om jenta selv liker/vil det. Gjør heller ingenting uten samtykke. Nei, opplever meg ikke som bi eller gay, men jeg får et kick av akkurat dette, spesielt om fyren er sjalu på meg med dama jeg er med. Anonymkode: d0da1...7ff Herregud for noen syke fantasier enkelte har. Testiklene er skjøre saker og må ikke utsettes for slag. Men syke folk tenner jo på det meste.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #10 Skrevet 30. mars 2019 29 minutter siden, 007_008_007 skrev: Herregud for noen syke fantasier enkelte har. Testiklene er skjøre saker og må ikke utsettes for slag. Men syke folk tenner jo på det meste. Ok, jeg og mange andre ble diskreditert på bekosting av psykisk syke...det går an å si hvor man står uten å gjøre det. Jeg er psykisk frisk men enkelte vedkommende er redd for mobbing som kan forårsake mental helseskade. Hvorfor tror du jeg er syk, eller at kvinner som ville akseptere det er syk? Jeg synes det bare er gøy og gjør det kun med samtykke, men er betenkt på jenta sin reaksjon. Testiklene er forresten hardføre, men det er risky. Ikke det at jeg eller jenta ville nødvendigvis savne junken, spesielt ikke om penger var involvert. Den som samtykker til ballbusting... Anonymkode: d0da1...7ff
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #11 Skrevet 31. mars 2019 Har aldri skjønt hvorfor menn og kvinner som liker ballbusting eller pengeslaver er psykisk syke uten videre, men det nå jeg. Jeg spurte bare om hvor avvist jeg ville bli eller om kvinner vil akseptere om alt er i orden og ingen overgrep finner sted. Jeg elsker å knulle jenter men ville satt veldig stor pris på om dette kunne vært en del av det. Syk er jeg ikke. Anonymkode: d0da1...7ff
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #12 Skrevet 31. mars 2019 Kan godt kose meg med fantasien når jeg får kuken sugd, ikke det. Men er redd for å betro meg. Anonymkode: d0da1...7ff
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #13 Skrevet 31. mars 2019 Har aldri sagt at det ikke er røff sex/lek. Jeg liker hardcore, og en del kvinner liker det og. Anonymkode: d0da1...7ff
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #14 Skrevet 31. mars 2019 Klarer ikke å se på meg selv som bi pga dette... Anonymkode: d0da1...7ff
Rotemor Skrevet 31. mars 2019 #15 Skrevet 31. mars 2019 Hvorfor drar du bi- og homofili inn i dette? Det har ingenting med saken å gjøre. Jeg oppfatter deg som en halvsadistisk homofob. 2
Katten.2.0 Skrevet 31. mars 2019 #16 Skrevet 31. mars 2019 Holyfuckshit. Du trekker mot sykelig besettelse av dette. Kom deg bare inn på fetlife eller gaysir istedenfor å spamme forumet.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #17 Skrevet 31. mars 2019 12 minutter siden, Rotemor skrev: Jeg oppfatter deg som en halvsadistisk homofob. Er småsado men ikke homofob. Opplever meg selv som inkluderende om noe. Anonymkode: d0da1...7ff
Rotemor Skrevet 31. mars 2019 #18 Skrevet 31. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er småsado men ikke homofob. Opplever meg selv som inkluderende om noe. Anonymkode: d0da1...7ff Så hvorfor drar du inn homofili? 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #19 Skrevet 31. mars 2019 12 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Kom deg bare inn på fetlife eller gaysir istedenfor å spamme forumet. Spammer ikke. Og er ikke gay. Jeg er litt macho med jenter (hvis hun vil) så ser ikke forespørselen din. Men det jeg sa er det som det er. Anonymkode: d0da1...7ff
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #20 Skrevet 31. mars 2019 2 minutter siden, Rotemor skrev: Så hvorfor drar du inn homofili? Fordi bb mellom menn, selv om det er slik jeg foreskriver der, er noenlunde gay eller bi. Men jeg opplever meg som hetero. Er uavhengig dette men tar gjerne anledningen dersom dama er ok med det. Anonymkode: d0da1...7ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå