Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i Lillehammer og bor på hotellrom med to andre jenter. Jeg og web de andre jentene har vondt i ryggen, mens hu siste har ikke det. Vi ble enige om at jeg og hu andre som hadde vondt i ryggen skulle få de to beste sengene og hu siste skulle ta sovesofaen. Da vi hadde lagt oss begynte hu på sovesofaen å klage over at sovesofaen var litt hard (hu et veldig opptatt av at alle skal ta hensyn til henne, men det virker ikke som hu er villig til å ta hensyn hvis det blir litt ubehagelig for henne) hu fortsatte å klage og blei på grensa til sur før jeg sa at da fikk hu ta senga mi også måtte jeg bare sove dårlig og få mer vondt i ryggen. Jeg kan ikke sove på den sovesofaen neste natt og det kan heller ikke hu andre, pga ryggen. Jeg vil ikke lage dårlig stemning på rommet, men hu som ikke har vondt i ryggen må sove på den sovesofaen. Jeg kan heller ikke bli sur fordi hu blir veldig fort lei seg over ingenting. Derfor durer jeg nå klokka kvart på tre på natta og trenger tips før i kveld så vi kan få ordna dette problemet og fortsette å ha det hyggelig på tur.

Plis svar

Anonymkode: c1bd1...26f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig synes jeg det mest rettferdige er at dere rulerer på hvem som sover på sofaen. Selv om hun ikke klager på at hun har vondt i ryggen så kan hun ha andre grunner til å trenge sengen. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Dere får spleise på et rom til. Å sove på en dårlig sovesofa hadde lett kostet meg en uke med store smerter, så ikke verdt det, uansett hva det koster nesten. 

Anonymkode: 0cbc9...b76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dere bare skal være alrighte å rullere på den? Siden du nevner at man må ta hensyn til hverandre.. Ingen liker å sove på sovesofa, de er aldri behagelig verken med eller uten ryggsmerter, men det er ingen av dere som kommer til å få varige mén. 

Anonymkode: c6023...8aa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal konkurrere i morgen, turnkonkurranse og da hjelper det ikke akkurat at jeg har mer vondt i ryggen, jeg havner på rom hennne hvert år og hun kan aldri sove på den sovesofaen. Synes det et dårlig gjort av henne. Jeg er enige i at vi må rullere, men nå har jeg måttet sove på sovesofa Hvertfall en natt tre år på rad på den konkurransen, men hun har blitt sur og sluppet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal alle ta hensyn til deg da? Du er ikke viktigere enn andre og alle fortjener å bli behandlet likt.

Selvfølgelig rullerer dere.

Anonymkode: bc7b0...c4c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig ass. For en gjeng med sutrekopper dere er. 

Anonymkode: 66ff5...251

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Legg deg på golvet. Bedre for ryggen. 

Anonymkode: 74871...0ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i Lillehammer og bor på hotellrom med to andre jenter. Jeg og web de andre jentene har vondt i ryggen, mens hu siste har ikke det. Vi ble enige om at jeg og hu andre som hadde vondt i ryggen skulle få de to beste sengene og hu siste skulle ta sovesofaen. Da vi hadde lagt oss begynte hu på sovesofaen å klage over at sovesofaen var litt hard (hu et veldig opptatt av at alle skal ta hensyn til henne, men det virker ikke som hu er villig til å ta hensyn hvis det blir litt ubehagelig for henne) hu fortsatte å klage og blei på grensa til sur før jeg sa at da fikk hu ta senga mi også måtte jeg bare sove dårlig og få mer vondt i ryggen. Jeg kan ikke sove på den sovesofaen neste natt og det kan heller ikke hu andre, pga ryggen. Jeg vil ikke lage dårlig stemning på rommet, men hu som ikke har vondt i ryggen må sove på den sovesofaen. Jeg kan heller ikke bli sur fordi hu blir veldig fort lei seg over ingenting. Derfor durer jeg nå klokka kvart på tre på natta og trenger tips før i kveld så vi kan få ordna dette problemet og fortsette å ha det hyggelig på tur.

Plis svar

Bestill deg et nytt rom alene, problem løst.

Anonymkode: 37f9b...4fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle 3 får sove i sengen, da. Å ikke få god hvile grunnet hard seng er ganske fælt. 

Anonymkode: 77ec5...f06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere skal delta på turnkonkurranse i morgen har ingen av dere reelle ryggproblemer. 

Så forstår godt at sistemann også krever sitt. Ikke kjekt å alltid måtte ta til takke med den dårligste sengen fordi alle andre har funnet på en unnskyldning. 

Slutt å sutre. 

Anonymkode: 28b26...054

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Ryggen er så vond at dere må ha de beste sengene, men å turne, det går. Jeg lå på en hard seng i en måned med betennelse i ryggen, sånn er livet. Get over it.

Anonymkode: 093a6...564

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her høres dere temmelig sytete ut. Dere skal delta i turnkonkurranse, men har «vondt i ryggen»? Guess what; Ingen av dere har reelle ryggproblemer dersom dere skal delta i turnkonkurranse, ergo er det absolutt ikke innafor å forvente at den ene skal ta den vonde sovesofaen hver natt. Dere får rullere, eller leie et hotellrom til slik at alle får sove i en seng.

Anonymkode: 3e928...8b8

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dere høres såpass ung ut at jeg ville tatt det opp med trener/foresatte. 

Anonymkode: 8ce9f...5d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere turner men har så vond rygg at dere ikke klarer å sove på sovesofa?? Hahaha, her er det noe som ikke stemmer altså 😂

Anonymkode: efea3...a52

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Plis svar

Hu, hu.

Anonymkode: c3077...9ca

Gjest dittogdatt
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal konkurrere i morgen, turnkonkurranse og da hjelper det ikke akkurat at jeg har mer vondt i ryggen, jeg havner på rom hennne hvert år og hun kan aldri sove på den sovesofaen. Synes det et dårlig gjort av henne. Jeg er enige i at vi må rullere, men nå har jeg måttet sove på sovesofa Hvertfall en natt tre år på rad på den konkurransen, men hun har blitt sur og sluppet.

Ah, da ble saken en helt annen. Det er ikke venninna di som kun tenker på seg selv, det er dere to. Dere har ikke vondt i ryggen. Dere skal konkurrere imorgen, og er redd for å få vondt i ryggen. Snakk om å krisemaksimere. Tydelig at dere er konkuransemennesker, men er det mulig å være så selvsentrert. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal konkurrere i morgen, turnkonkurranse og da hjelper det ikke akkurat at jeg har mer vondt i ryggen.

Hvis man konkurrerer i turn kan man da ikke ha reelle problemer med ryggen? Hvis ryggen ikke tåler en natt på sovesofa tåler den da vel ikke harde konkurranser og trening? Dette henger sa ikke på greip. 

Anonymkode: 95535...c43

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere er jenter så legg dere sammen i senga. Ingen dør. 

Anonymkode: 1d039...189

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere er jenter så legg dere sammen i senga. Ingen dør. 

Anonymkode: 1d039...189

Hadde de dødd hvis de var gutter?

Anonymkode: 1477d...f17

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...