Gå til innhold

Har du sett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En UFO ? 

Anonymkode: d39de...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.. 

Anonymkode: 72586...b6e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, på film 

Anonymkode: 2479a...bdc

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, på film 

Anonymkode: 2479a...bdc

Film kvalifiserer ikke 😅

jeg er genuint interessert i å vite om noen har opplevd dette 🌟

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Film kvalifiserer ikke 😅

jeg er genuint interessert i å vite om noen har opplevd dette 🌟

Tror du på Ufoer?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så god på å kjenne igjen hverken fugler eller flytyper, så jeg ser stadig uidentifiserte flyvende objekter.

Anonymkode: 1fef0...233

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har sett et lysende objekt som ingen skjønte hva var. Det forandret form og farger, veldig fint. 

Anonymkode: 944bc...854

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Salte-UFO-720x450.jpg.da73d946cb0fb52deb26afc0d17817c9.jpg
onomonom, lenge siden jeg har sett dem nå da... 

Anonymkode: 0fda8...492

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 2 ganger. Vet ikke helt hva jeg så, og den ene kan godt ha en naturlig forklaring. Den andre var noe. 

Anonymkode: 8fbf9...8aa

• Liker 1
Skrevet

Nei, men jeg vil se en. Men jeg tenker at problemet ville vært at jeg ikke kunne si det til noen fordi de ikke ville tro meg. Og å sitte med opplevelsen alene ville vært frustrerende 😄

Jeg tror jo selv på noen da, og vet jo at det fins ting som forskere og andre prøver å finne ut av hva har vært. Interessant syns jeg at det er, for jeg er nysgjerrig av natur. 

Skrevet

Hei trådstarter! 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...