Gå til innhold

bryllupsbilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kan noen hjelpe meg med hvor store forstørrelser jeg skal ha på bryllupsbildene som skal henge på veggen.Jeg har både fargede og sort hvite.

Hvor henger dere deres og hvor mange synes dere det kan henge på veggen.Det er så mange fine og ikke et bilde som skiller seg ut egentlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er det sikkert mange meninger om, men selv valgte vi å bare ha et ganske lite bilde 15x20 cm stående i en seksjon.

Å dekorere hele stua med digre bilder av oss selv, hadde vi lite lyst til, selv om bildene var aldri så flotte.

Men for all del: Det er ingen fasit. Gjør akkurat det dere har lyst til selv. Det er dere som bestemmer hvordan dere vil ha det i stua.

Skrevet

Etter gode råd fra foreldre og fotograf valgte vi et ganske lite bilde (er det a4 tro?) til å ha på veggen. De mente vi ville bli så lei i lengden av et større bilde. Kan godt være det, men det er snart to år siden nå jeg har angret hele tiden på at vi ikke valgte noe større. Selv om vi har andre bilder oppe og sikkert får masse flere av unger osv. etter hvert ville jeg gjerne hatt bryllupsbildet vårt litt større enn de andre så det skiller seg litt ut.

Tror vi skal få laget ett litt større etter hvert jeg, er jo ikke for sent å angre for fotografen har jo negativene.

Skrevet

Jeg ser for meg en vegg med tre 24 x 30 bilder på. Det er akkurat passe størrelse... Jeg vil ikke ha dem hengende i stua, men i gangen inn til stua. Har plass der :) men vi har lenge igjen å bestemme oss på, så ingenting er avgjort.

Hvor store bilder du vil ha må jo du avgjøre. Hvor du plasserer dem er viktig. En liten vegg har nok med ett bilde, mens en stor vegg kan romme flere. Pass bare på avstand mellom bilder og fra dørkarmer og vinduer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...