Gå til innhold

Hvorfor skrive " Tar denne som anonym"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt lovlig her inne under mange underforum, så hvorfor opplyse om det egentlig? Er flere som opplyser om det så lurer på hensikten? 

Anonymkode: a6484...885

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så og si alt er anonymt her, så det er poengløst å anonymisere det ytterligere😂😂

Anonymkode: 8a66c...462

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så og si alt er anonymt her, så det er poengløst å anonymisere det ytterligere😂😂

Anonymkode: 8a66c...462

Ja, så hvorfor opplyse? Det skjer jo ganske ofte. Har ikke opplysningsplikt om det. Er det de mest synlige under brukernavn som skriver det da? Er jo ikke noe poeng i det hele tatt! 

• Liker 1
Skrevet

Har lurt på det samme selv, det eneste jeg kommer på som forklaring må være at ts ønsker å si at h*n vanligvis skriver med nick? Men ja, underlig setning. Alle ser det jo 😏

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på det som at de ønsker å fortelle at det de skal skrive er flaut, personlig eller noe sånt og at de vanligvis skriver med brukernavn.

Anonymkode: 22383...be6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på det som at de ønsker å fortelle at det de skal skrive er flaut, personlig eller noe sånt og at de vanligvis skriver med brukernavn.

Jo, men ingen grunn til å opplyse likevel. Det er bare så snålt. 

• Liker 2
Skrevet

Det anonym (be6) over her sa angående flaue, ekstra private ting jeg ikke vil ha assosiert med mitt brukernavn. Kan gjerne opprette tråder anonymt men svarer ikke anonymt, har vell gjort det to ganger på 10 år.. Men jeg kan starte med den setningen fordi jeg ofte leser at de som skriver som anonym blir kalt troll eller det diskuteres om man er feig som ikke sier sin mening med brukernavn. Det er bare ment som en forklaring, men kanskje det er litt unødvendig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, puffy123 skrev:

Det anonym (be6) over her sa angående flaue, ekstra private ting jeg ikke vil ha assosiert med mitt brukernavn. Kan gjerne opprette tråder anonymt men svarer ikke anonymt, har vell gjort det to ganger på 10 år.. Men jeg kan starte med den setningen fordi jeg ofte leser at de som skriver som anonym blir kalt troll eller det diskuteres om man er feig som ikke sier sin mening med brukernavn. Det er bare ment som en forklaring, men kanskje det er litt unødvendig.

Ja det er nettopp det. Helt unødvendig. Det er også ganske få som er veldig synlig med brukernavn her, så det blir jo enda litt mer uforståelig. For å bli kalt troll må du skrive noe ganske spesielt, men du kan jo bli kalt det uansett om du skriver at du tar noe som anonym. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er nettopp det. Helt unødvendig. Det er også ganske få som er veldig synlig med brukernavn her, så det blir jo enda litt mer uforståelig. For å bli kalt troll må du skrive noe ganske spesielt, men du kan jo bli kalt det uansett om du skriver at du tar noe som anonym. 

Jeg har ikke tenkt over det før du påpekte det. Skal ikke gjøre det igjen.

Skrevet

Munner ut i oppmerksomhet

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Antisocialclub skrev:

Munner ut i oppmerksomhet

Hvordan? At alle skal lure på hvem det er? Det er like merkelig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når noen skriver "Jeg tar denne som anonym",  tar jeg meg selv i  å undres på hvilken bruker det er, ettersom det kan høres ut som om vedkommende skriver en god del innlegg med brukernavn på KG til vanlig.
Så det som er det beste for den som poster som ab, er å nettopp la være å skrive  "Jeg tar denne som anonym". :) 

Anonymkode: 9f227...da6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, puffy123 skrev:

Jeg har ikke tenkt over det før du påpekte det. Skal ikke gjøre det igjen.

Jeg har også skrevet det og kommer sikkert til å gjøre det igjen :) Tenker ikke over det når jeg skriver det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, vintage skrev:

Har lurt på det samme selv, det eneste jeg kommer på som forklaring må være at ts ønsker å si at h*n vanligvis skriver med nick? Men ja, underlig setning. Alle ser det jo 😏

Nettopp! :) Og det er det som får meg på de tankene under her.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når noen skriver "Jeg tar denne som anonym",  tar jeg meg selv i  å undres på hvilken bruker det er, ettersom det kan høres ut som om vedkommende skriver en god del innlegg med brukernavn på KG til vanlig.
Så det som er det beste for den som poster som ab, er å nettopp la være å skrive  "Jeg tar denne som anonym". :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mulig de bare tenker høyt når de skriver "denne tar jeg som anonym"? :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tar denne som anonym jeg. Fordi man er en som vanligvis skriver med nick.

Anonymkode: ecd95...465

• Liker 2
Gjest Parkeringsvakt
Skrevet

Tar også dette innlegget som anonymt, jeg. 

nei, vent litt

Skrevet (endret)
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men ingen grunn til å opplyse likevel. Det er bare så snålt. 

Men ikke like snålt som å reagere med å lage en tråd om det :)

Som nevnt er årsaken opplagt, brukere som normalt skriver med nick skriver av og til dette for å påpeke at dette ikke er snakk om en ab-gjenganger. Hvorvidt det stemmer eller ikke kan vi naturligvis ikke vite sikkert, men stort sett gjør det nok det :)

Endret av Hedersbrukeren
  • Liker 1
Skrevet

Det er omtrent på samme måte som å starte en tale med «Jeg er ingen taler, men...» :fnise: Altså: helt unødvendig, irriterende for enkelte, bare en uttrykksmåte og ikke til skade for noen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser heller ikke noe poeng med å skrive "Jeg tar denne som anonym!" i en tråd. 

Alle og enhver kan vel Se at en kommentar ble skrevet av en "Anonym" uansett...     

:bond:

Anonymkode: 7b4b7...e1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...