Gjest redd Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Jeg tenker at han utgjør en reell trussel når han kommer ut om seks år eller mindre. Hva søren skal man gjøre med sånne? Dillemma. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=274198
Laina Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 Akkurat denne fyren tror jeg ikke nødvendigvis er så ekstremt farlig. Siden han har vært så uforsiktig, er det stor mulighet for at han ikke nødvendigvis ønsker å utføre de groteske handlingene, men at han får et kick av å skremme unge jenter på den måten. Og det er absolutt ille nok i seg selv. Hvis han virkelig hadde ønsket å utføre disse handlingene ville han klart det uten å avsløre seg først. Men om han utvikler seg til å bli en reell trussel er en helt annen sak. Det som skremmer meg, er at det kan være andre, tilsynelatende helt normale personer som faktisk ønsker å utføre liknende handlinger. Og da tror jeg de vil være så forsiktige at de ikke blir tatt før de har nådd målet sitt. Som voksen har man en veldig god mulighet til å beskytte seg mot å havne i situasjoner som kan være/bli farlige. Det er noe helt annet for barn. Som mor må jeg si at jeg ofte har vonde tanker om at noe skal skje barna mine. Det er skremmende at det finnes slike mennesker som f.eks. gjerningsmennene fra Baneheia-tragedien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå