AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 God kveld Ligger å fantaserer om å en dag kunne ha det ekstra gøy i senga med kjæresten ved å invitere andre inn i leken. Det ikke noe han uttrykker noe ønske om å sette ut i praksis, selv om han helt sikkert tenner på ideen. Selv er jeg bifil, men har dessverre ikke hatt sex med en kvinne enda. Det beste hadde vært å ha den første erfaringen alene, men så lenge jeg er i et forhold så er det uaktuelt. Det hadde vært deilig å slikke en kvinne samtidig som jeg blir tatt bakfra. Usikker på om jeg ville hatt en trekant med en kvinne som ikke hadde interesse av meg... Da hadde jeg nok blitt sjalu. Har tidligere hatt trekant med to tilfeldige menn, men det ga meg ingen nytelse og det var for mye alkohol involvert. Kunne godt tenke meg å prøve det igjen.. Å ha sex med et annet par virker fremdeles litt fjernt for meg. Om vi hadde kjent paret, ville det ikke blitt pinlig å møtes i ettertid? Det må jo være enda vanskeligere å unngå at noen blir sjalu om det er to par som skal dele hverandre. Kjæresten er på ferie og jeg er etterlatt med mine fantasier som sikkert aldri kommer til å utspille seg 🙈 Er det noen som har gode erfaringer med trekant eller firkant med en partner? Noen som har fantasier de brenner inne med? Anonymkode: 37c40...385
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå