Gå til innhold

Tenker du på om sexpartner har kviser på ryggen??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har selv veldig plage med dette. Og det gjør at jeg ofte ikke går så langt som til sex. Er det turn-off? Helt ærlig 

Anonymkode: 68363...2a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja 

Anonymkode: e3524...17c

• Liker 1
Skrevet

Om det er mye, så ja.. 😕

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sexen vært dårlig kan det nok hende jeg hadde tenkt at jeg ville poppe de..... og det kan hende jeg hadde tenkt det uansett...

Anonymkode: 54aef...fdb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også noen kviser på ryggen og det gjør at jeg kvier meg for å gå med bar rygg. 

Men likevel er det ingen av mine partnere - ikke at lista er lang - som har kommentert det! Når man kommer så langt er det kanskje ikke så nøye?

Kompleksene dine burde ikke stoppe deg fra å nyte

Anonymkode: 9f86d...f53

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har så mye kviser ville jeg hørt med legen, kanskje du kan få noe for det? Om det bare er en liten håndfull ville jeg ikke brydd meg.

Anonymkode: 65d85...4f3

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke det hadde vært. Min kjæreste får en og annen kvise på ryggen, men regner med at du kanskje er mer plaget siden du er redd for å vise deg naken.

Har en venninne som hadde masse kviser på ryggen i tenårene, hun gikk på en type p-piller som hjalp med problemet i tillegg til en krem hun fikk hos legen. Hun syns det var veldig skjemmende, pluss at det var vondt, men heldigvis var det hjelp å få. Men når det kom til dating og kjærester så kan jeg ikke huske at hun hadde noen avvisninger på grunn av at hun hadde kviser på ryggen. Kviser i seg selv er jo ikke attraktivt, men når de sitter på en person man er tiltrukket av så tviler jeg på at mange tenker så mye over det. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde selv noen på ryggen før, de ble heldigvis borte av sola og holdt seg borte heldigvis. 

Men mannen har, og så lenge man er tiltrukket av vedkommende så gir man litt faen. I ettertid så har jeg smørt på kremer som han fikk av legen som hjalp. Og klemte bort se verste som var vonde under behandlings prosessen. 

Mer man glad i et menneske så løser man problemene sammen og hjelper hverandre. Så senk skuldrene dine :) 

Anonymkode: d6b50...811

AnonymBruker
Skrevet

Hva med kviser på kuken, da? 😨

Anonymkode: 4036f...f41

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver du er plaget med det.... hvorfor går du ikke til legen? Få resept på en salve og eventuelt en tablettkur for å bli kvitt problemet? Man skal ikke behøve å gå med skjemmende kviser. 

Anonymkode: c115e...4f8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...