AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 Noen som her som har smakt "holdit" fra staburret sånne små innbakte pizzaer som du hiver inn i mikroen i 75sek? kjøpte en pakke med disse i dag og fytti helvete... de føles harde og kalde på utsiden men blodvarme på innsiden, denne kjøttdeig sausen de har på innsiden føles som kokt vann. Hvis du vil ha brannsår i kjeften så er "holdit" et godt tips. Anonymkode: beafe...846 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 Spiste det noen ganger på 80-tallet, kjøpt fra en eller annen pølsekiosk på Bragernes-kanten i Drammen. Høres ikke ut som de har blitt noe bedre (eller verre) siden den gang. Anonymkode: 0b01c...b36 3
Gjest Khloe Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 Ja, og jeg elsker de! Men de må stekes i ovn. Tar du de i mikro blir de bare vasne og ekle.
Gjest INGNTNG Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 Spiste MYE av det i tenårene, men jeg synes ikke det smaker noe godt nå. Den skinka smaker virkelig rart.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #5 Skrevet 31. mars 2019 Jeg har kjøpt en sånn 4-pakning et par ganger. Den tiden det står på pakka er veldig misvisende, synes jeg. OK, så tar det 75 sek i mikroen, men for at den saken i det hele tatt skal være spiselig må du vente 3-4 minutter etterpå for at den skal få litt mer jevn temperatur. DET tror jeg ikke står noe som helst sted på pakka. Anonymkode: 60b67...ddb
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #7 Skrevet 31. mars 2019 De bør stekes i stekeovn, da er de ganske ok. For endel år siden fantes de med pepperonismak, de var veldig gode. Anonymkode: 421ab...028 1
Minya Skrevet 31. mars 2019 #8 Skrevet 31. mars 2019 Jeg pleide å kjøpe de med pizzafyll. Den firepakka med skinke som er den eneste jeg har sett de siste ti årene, smaker helvete på hjul. Jeg brukte microen, hvor mange minutter det nå stod på pakka, og etterpå tok jeg en bitteliten bit for å åpne den og la den lufte seg ut i fem-ti minutter for å ikke være lavavarm på innsiden, og så gomlet jeg ned hele greia.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. mars 2019 #9 Skrevet 31. mars 2019 Har ikke smakt de på vel 25 år, er en grunn til det..
jukkapalme Skrevet 2. april 2019 #10 Skrevet 2. april 2019 Jøss, finnes disse fortsatt? Husker jeg spiste mye av dem i tenårene, men det er minst 20 år siden sist. Billys og Gorbys spiste jeg også. Fysj! 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #11 Skrevet 2. april 2019 På 31.3.2019 den 19.03, Minya skrev: Jeg pleide å kjøpe de med pizzafyll. Den firepakka med skinke som er den eneste jeg har sett de siste ti årene, smaker helvete på hjul. Jeg brukte microen, hvor mange minutter det nå stod på pakka, og etterpå tok jeg en bitteliten bit for å åpne den og la den lufte seg ut i fem-ti minutter for å ikke være lavavarm på innsiden, og så gomlet jeg ned hele greia. Så interessant. Anonymkode: 3cf93...a8a
applestories Skrevet 2. april 2019 #12 Skrevet 2. april 2019 (endret) Mange, mange år siden sist, da de kom i flere smaker. Var nok ingen favoritt, Gorbys er bedre. Endret 2. april 2019 av applestories
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #13 Skrevet 2. april 2019 Griseri, er ikke mat for mennesker. Tenk på all dritten man kan kjøpe i dag, fra frysedisken. Spis ordentlig mat, har du liten tid eller ikke gidder: en liten boks cottage cheese eller en omelett på 3egg med grønnsaker. Som karbo kan bruke stekte poteter eller havregrøt. Anonymkode: ccf53...178 2
mammamora90 Skrevet 2. april 2019 #14 Skrevet 2. april 2019 Husker jeg elsket det som barn, men når jeg ble eldre klarte jeg ikke tvinge de i meg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #15 Skrevet 2. april 2019 Vi levde på det der på ungdomskolen, gorbys, billys, og hold it. Faen rart vi ikke daua av feilernæring Anonymkode: 76407...e6f 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #16 Skrevet 3. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Griseri, er ikke mat for mennesker. Tenk på all dritten man kan kjøpe i dag, fra frysedisken. Spis ordentlig mat, har du liten tid eller ikke gidder: en liten boks cottage cheese eller en omelett på 3egg med grønnsaker. Som karbo kan bruke stekte poteter eller havregrøt. Anonymkode: ccf53...178 Jadajadajada mamma. Er forresten ikke mat for dyr heller. Ihvertfall ikke katter. De skal ikke ha salt. Hester trenger salt, men de er veganere og spiser ikke kjøtt. Ikke bra med sånt guffebrød heller. Anonymkode: 369ac...185 3
applestories Skrevet 3. april 2019 #17 Skrevet 3. april 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jadajadajada mamma. Er forresten ikke mat for dyr heller. Ihvertfall ikke katter. De skal ikke ha salt. Hester trenger salt, men de er veganere og spiser ikke kjøtt. Ikke bra med sånt guffebrød heller. Anonymkode: 369ac...185 Er man veganer om man drikker melk fra egen rase? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå