Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #1 Del Skrevet 7. mars 2002 Vrangforestillinger om naturlig skjønnhet: Du har hørt det før. «Jeg synes jenter er penest uten sminke, jeg. Jeg liker så godt at de er naturlige». Til syvende og sist betyr det at han blir litt skremt når lebestiften blir litt mørk. Naturlig er for ham når sminken ikke synes. Klassisk naturlig skjønnhet. Med foundation, pudder, øyenskygge, eyeliner, mascara, rouge, lebestift og lipgloss. Vi jenter kan våre triks Og naturlig, det skal det være. Åkke som. Det betyr med andre ord at du godt kan bruke en tre - fire timers tid foran speilet, med dekkkremer, pudder, mascara og gud vet hva, så lenge det ser naturlig ut til slutt. Da vil gutta kunne si. «Hun er sååå søt, hun bruker nesten ikke sminke heller». En naturlig pike kan sine triks, bedre enn noen. Takk Gud for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 7. mars 2002 #2 Del Skrevet 7. mars 2002 Se for deg følgende: En mann er på en bar, og der ser han denne pene naturlige jenta! De kommer i snakk og hun blir med han hjem. De har drukket litt,det er mørkt og klærene gåt fort av. Neste morgen, lyset er kommet inn i rommet og den pene naturlige jenta kommer inn fra badet! Men uten, push up bh, falske øyevipper, løshår, hold inn strømpebuksen og sist men ikke minst sminken. han vil nok få panikk! For han trodde nok alt fra kvelden før var ekte! Snakk om dømmekraft!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2002 #3 Del Skrevet 7. mars 2002 Egentlig må jeg le av dette innlegget;d minner meg om hva Dolly Parton en gang sa;D koster og se så billig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå