Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg liker (og jeg har snakka mest med også) Chrizzy, lillesky, Teddy Toria, Minerva Grey, Madame Felle, lanfear, julibrud 2006, solisol, veslo, englejes, fant, *Hanne* , ¤Chanela¤, Charmina, Seleena, Kafka, Bustis, Bettie, meja, NinaKanin, Samantha, Snutus.

Er nok fordi det er de jeg har snakt med mest, derfor liker jeg de. Andre vet jeg mindre eller ingenting om ;)

Har sikkert glemt noen!! :oops: :)

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

:) Sånne tråder blir fort problematisert, litt sånn ikke bli valgt på laget i gymmen... Men, kan godt komme med noen navn jeg, og glemmer sikkert noen!

Suzy

Trøfflus

Greeney

LilleBille

Aline

Lurven

Sofia

Mysan

Alex

Gjest gjesta
Skrevet
:) Sånne tråder blir fort problematisert' date=' litt sånn ikke bli valgt på laget i gymmen... [/quote']

Uff ja.. :ler:

Skrevet

Jeg liker de fleste, jeg. Det er liksom ikke noen som skiller seg spesielt ut i så måte. Noen legger jeg mer merke til enn andre. Det er også enkelte her inne som trolig ikke ville blitt venninner av meg irl, men jeg liker dem allikevel. Selv om jeg merker at vi er helt forskjellige som personer, har damene (ok, da: og gutta boys) tanker og meninger som de står for. Og sånt liker jeg, selv om jeg ikke nødvendigvis har noe til overs for meningene i seg selv.

For meg er det lettere å trekke frem de jeg ikke liker... (Men min gode oppdragelse hindrer meg selvfølgelig i å gjøre nettopp det.) Det som gjør at jeg misliker enkelte er måten de oppfører seg på.

Heldigvis oppfører de fleste her inne seg bra.

Gjest Anonymous
Skrevet

I egen KG-kone-klasse:

Ingeborg :dagensrose:

Og mange andre også, selvsagt:

Glamourgirl

Livets Datter

Tuji

~Alwa~

lmari (bortsett fra at hun er smartere enn meg, da)

Suzy

Gamle Alex

Aline

Englefjes

Greensky

Lois Lane

Hu i Svingen

Chimp

Catwoman

Seleena

Mysan

Usikker (tar et hint)

LilleBille

Fighter

Madley

Sofia

*Fiona*

Litjmæ

Smidja

...og sikkert en hel haug som også fortjener å være på lista; dere vet selv hvem dere er! Og dere andre kan hute dokker ut og heller lete fortrøstningsfullt i et av de andre innleggene!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker alle så lenge de er enige med meg da :Hehe:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker alle som er litt oppegående i hodene sine, som har meninger og som kan begrunne dem. Og som tør å stå for det de mener uten å logge seg ut av redsel for å bli upopulær eller no.... 8)

Gjest Formosiss
Skrevet
Jeg liker alle som er litt oppegående i hodene sine, som har meninger og som kan begrunne dem. Og som tør å stå for det de mener uten å logge seg ut av redsel for å bli upopulær eller no....  8)

Helt enig.

Skrevet

Takk Dark Angel. Jeg liker deg også :klem:

Jeg liker alle jeg :wink: Har ikke noen negativt å si om noen enda

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jeg liker alle som er litt oppegående i hodene sine' date=' [/quote']

Jeg liker deg også, Mysan :wink:

Gjest Ninakanin
Skrevet

jeg liker en hel haug altså, tør ikke ramse dem opp i tilfelle jeg glemmer mange! :ler: er jo litt fjern om dagen...

Gjest Anonymous
Skrevet

I utganspunktet alle sammen!

Så sier jeg nok ifra den dagen jeg ikke skulle like 'noen' :)

Skrevet
lmari (bortsett fra at hun er smartere enn meg, da)

Du smigrer nå, Trøffel! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har man ingen venner, må man kjøpe.

:wink:

Skrevet

Så sier jeg nok ifra den dagen jeg ikke skulle like 'noen' :)

Samme her!

Gjest alle sammen
Skrevet

Takktakk!! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...