AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Del Skrevet 29. mars 2019 Jeg skal lage butter chicken, og det står at jeg skal bruke 8 kardemommekapsler i sausen. Jeg finner ikke det i butikker i byen jeg bor i, og vi har ikke innvandrerbutikker. Bør jeg bruke vanlig kardemomme, noe annet eller skal jeg bare la vær å bruke noe istedenfor disse kapslene? Anonymkode: 9d911...987 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #2 Del Skrevet 29. mars 2019 34 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skal lage butter chicken, og det står at jeg skal bruke 8 kardemommekapsler i sausen. Jeg finner ikke det i butikker i byen jeg bor i, og vi har ikke innvandrerbutikker. Bør jeg bruke vanlig kardemomme, noe annet eller skal jeg bare la vær å bruke noe istedenfor disse kapslene? Anonymkode: 9d911...987 Ja, men vær litt forsiktig. Skal kardemommekapslene brukes hele eller knuses? De hele kardemommekapslene slipper ikke ut så mye smak, så det kan være at 1/4 ts malt kardemomme holder. Skal kardemommekapslene knuses, trengs det litt mer av den malte. Du må smake deg frem. Anonymkode: 0915e...0e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå