showgirl Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Om man overfører via BrevGiro fra en bank(posten) til en annen bank(Fokus),tar det lang tid før pengene er på konto?
Polly Ester Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 Opptil en uke - tror de sier fra 3 dager til en uke...
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Jeg jobber med inkasso. Når kunden sier at h*n betaler med brevgiro vet vi at det gjerne går en uke før pengene er overført. Må si at jeg mener brevgiro er foreldet, men er klar over at mange, og da gjerne eldre, ikke har tilgang til internett og da bruker denne betalingsformen.
Gjest Xavia Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Er det virkelig noen som fortsatt bruker brevgiro? :klø:
Polly Ester Skrevet 19. april 2005 #5 Skrevet 19. april 2005 Er det virkelig noen som fortsatt bruker brevgiro? :klø: Det finnes fortsatt mange som ikke har internett og er usikre på å bruke telefonen for å betale regninger - og da er brevgiro den billigste måten å betaler på... Det er bunke på bunke med brevgiro som går i posten hver dag, så det er ganske mange som fortsatt bruker brevgiro, ja... :-)
showgirl Skrevet 19. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2005 Ja,dessverre for meg så har det blitt brukt brevgiro :-( Mange eldre om ikke er kjent med å bruke nettbank og fordi de ikke har tilgang til internett. De vil gjerne gjøre det slik de "alltid" har brukt... Pengene til meg ble sendt med brevgiro fredag morgen og nå tirsdag morgen er det heller ikke kommet...
showgirl Skrevet 20. april 2005 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2005 Pengene kom tirsdag ettermiddag,altså vel 4 dager. Fikk høre idag at det faktisk er folk som går i banken å betaler regningene sine der i skranken :o !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå