Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Clearblue digitaltest viser fortsatt 2-3 uker. Har ikke endret seg på 12 dager. Er dette et veldig dårlig tegn? Er 6+4 på vei. 

Anonymkode: 55fd8...357

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så farlig. Økning av HCG kan gå litt tregt hos noen. Ta deg en tur til legen og sjekk ut saken. Så slipper du å tenke på det. :) 

lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Den burde ha endret seg til 3+ nå, men ikke stol blindt på de testene der 😊 ikke stress over det.

Anonymkode: bdba1...dcb

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Ripshagen skrev:

Tror ikke det er så farlig. Økning av HCG kan gå litt tregt hos noen. Ta deg en tur til legen og sjekk ut saken. Så slipper du å tenke på det. :) 

lykke til!

Hvorfor dra til legen for alt mulig rart? Enten går det bra eller så blir det magesmerter og blødninger.

Anonymkode: ee876...434

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor dra til legen for alt mulig rart? Enten går det bra eller så blir det magesmerter og blødninger.

Så super sympatisk og empatisk du er da.

Anonymkode: 8313b...b77

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er derfor vi har leger...kanskje du skulle snakket med en selv?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikkje for å vere negativ, men eg har sjølv våre i samme båt, og det er desverre sjelden godt nytt. Når fekk du første positive 1-2 uker? Så kan du regne sjølv om HCG virker å ha dobla seg PR 48 timar...

1-2 = HCG 25-200

2-3= HCG 200-2000

3+= HCG over 2000... 

Krysser fingrane og håper det ordnar seg for deg, men forbered deg på at det kanskje ikkje går veien denne gongen...

Lykke til❤️

Anonymkode: 3a290...aa3

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det ?

Anonymkode: 9e272...5a4

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar 🙂 

Har time til tidlig ultralyd på tirsdag, så må bare holde ut til da. Jeg har en dårlig følelse, men aner jo ikke. Har ikke blødd og har ikke noe smerter. 

Dette er første gang jeg er gravid, vi har prøvd i 1,5 år. Vi skulle igang med IVF, hadde faktisk kjøpt inn medisin og ventet bare på mensen. Men mensen kom aldri, og jeg var visst blitt gravid på naturlig måte. Håper jo så inderlig at dette skal gå bra nå. 

Kan oppdatere på tirsdag når jeg har vært på ultralyd. 

AnonymBruker
Skrevet

Masse lykke til på ultralyd, håper det går vegen! Og visst ikkje så håper eg du kan finne trøst i at eg hadde akkurat samme situasjon for nokon månader sidan no er eg 14 veker på veg med IVF, og denne gongen ser det ut til å gå bra🙏🏻 

Lykke til❤️

Anonymkode: 3a290...aa3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 🙂 

Har time til tidlig ultralyd på tirsdag, så må bare holde ut til da. Jeg har en dårlig følelse, men aner jo ikke. Har ikke blødd og har ikke noe smerter. 

Dette er første gang jeg er gravid, vi har prøvd i 1,5 år. Vi skulle igang med IVF, hadde faktisk kjøpt inn medisin og ventet bare på mensen. Men mensen kom aldri, og jeg var visst blitt gravid på naturlig måte. Håper jo så inderlig at dette skal gå bra nå. 

Kan oppdatere på tirsdag når jeg har vært på ultralyd. 

Om det ikke skulle gå bra nå, så vet du jo at du kan bli gravid. Det er jo et supert skritt og uansett veldig gode nyheter! Om det er en SA eller MA, så er det fordi noe var galt med fosteret, ikke deg, og da er det jo bedre at det stopper nå enn flere måneder ut i svangerskapet. 

Håper at alt er bra, og at bare CB-testen var unøyaktig. De er jo ikke perfekte de testene. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til på ultralyd :) krysser fingrene! 

Anonymkode: fd2b2...366

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte selvfølgelig ikke holde meg fra å teste. Var akkurat på apoteket og kjøpte en ny CB digital. Den viste 2-3, så nå er nok alt håp ute. Gruer meg til ultralyd i morgen. Føler meg bare uvel nå 😢

Skrevet (endret)
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte selvfølgelig ikke holde meg fra å teste. Var akkurat på apoteket og kjøpte en ny CB digital. Den viste 2-3, så nå er nok alt håp ute. Gruer meg til ultralyd i morgen. Føler meg bare uvel nå 😢

Uff så trist! Får håpe at det mot alle odds går bra. Måtte Google litt, fant noe som kanskje kan gi litt håp? Flere her som sier de var i uke 7 da de fikk 3+ for første gang med den testen.

https://www.mumsnet.com/Talk/pregnancy/2325250-Clear-blue-2-3-at-6-weeks

626557D0-8192-4FAD-B667-DBA6C4A8550B.thumb.png.a3f4cf23973ae641b8bbe5586ee7260e.png

Endret av puffy123
.
Skrevet

As I can see from the CB manual, it should go up to 3 weeks around HCG of 10 000 or thereabouts. Normal HCG levels at 6 weeks pregnant are between 1080 and 56 500.

Sitat fra siden jeg linket.

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, puffy123 skrev:

As I can see from the CB manual, it should go up to 3 weeks around HCG of 10 000 or thereabouts. Normal HCG levels at 6 weeks pregnant are between 1080 and 56 500.

Sitat fra siden jeg linket.

Tusen takk 🤗

Prøver å ha et lite håp, men samtidig tenker jeg at det er bedre å tenke realistisk og være forberedt på dårlige nyheter i morgen. Er 7+0 i dag. CB digital har vist samme resultat i 15 dager 😢

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tusen takk 🤗

Prøver å ha et lite håp, men samtidig tenker jeg at det er bedre å tenke realistisk og være forberedt på dårlige nyheter i morgen. Er 7+0 i dag. CB digital har vist samme resultat i 15 dager 😢

Ja det forstår jeg, men ifølge flere andre viser de testene helt feil i mange tilfeller. Jeg håper det også gjelder for deg! 😁

Skrevet

Har laget dagbok. Prøver å få tiden til å gå til ultralyd i morgen 🙈 Kan lese mer visst du er interessert. Er jeg som er TS forresten. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til på ul i dag. Skal krysse alt. ❤️ Sender masse gode tanker.

Anonymkode: b4b77...043

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...