Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

jeg er på besøk hos en kompis i en ny by jeg ikke har vært i før.

vi endte opp med å drikke frem til 05 tiden igår, jeg våknet opp i 11 tiden men kompisen min har enda ikke våknet opp enda!?

klokken er 16 og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg føler bare at hele dagen blir kastet bort.

er det innafor å bare dra ut, sjekke litt rundt i byen til han eventuellt står opp å ringer meg? Hva ville dere gjort i denne situasjonen?😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja selvsagt 😊 Send han en mld så han vet hvor du er bare.

AnonymBruker
Skrevet

Har han ikke gitt lyd på så lang tid?

Ville forsikret meg om et livstegn fra han før en ny runde på byen.

Anonymkode: f5520...2cc

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Hei123456789 skrev:

Hei folkens!

jeg er på besøk hos en kompis i en ny by jeg ikke har vært i før.

vi endte opp med å drikke frem til 05 tiden igår, jeg våknet opp i 11 tiden men kompisen min har enda ikke våknet opp enda!?

klokken er 16 og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg føler bare at hele dagen blir kastet bort.

er det innafor å bare dra ut, sjekke litt rundt i byen til han eventuellt står opp å ringer meg? Hva ville dere gjort i denne situasjonen?😂

Hvor ny er denne byen?

Anonymkode: 15e98...85a

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du trenger desperat hjelp til? For en clickbaitoverskrift. 

Anonymkode: fac5a...cae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser for meg en sånn klein situasjon hvor man befinner seg i huset til den man er hos besøk hos, som selv ligger og purker og sover etter fylla, og går og sparker i bena og vet ikke hvor man skal gjøre av seg eller hva man skal gjøre, i en annen sitt hjem.

Det er ganske kjipt..

Uansett så begynner det vel snart å bli på tide for vennen å våkne, etter nesten 12 timer, så jeg ville nok ikke gått så langt, bare tatt meg en gåtur i nabolaget eller noe sånt..

Anonymkode: f77dc...071

Skrevet

Hadde vekket latsabben for lenge siden! Er det noe som irriterer meg er det folk som sover hele dagen.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, deedee_ said:

Hadde vekket latsabben for lenge siden! Er det noe som irriterer meg er det folk som sover hele dagen.

Hva folk gjør med dagene sine er deres egen sak, og ikke noe noen andre har noe med å irritere seg over, MEN når man har besøk så pleier man jo i de fleste tilfeller å ta litt hensyn til besøket.

Skrevet

Enda ikke våknet, vært aktiv på face ett par ganger uten svar, får vell ta meg en tur ut Els

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hei123456789 said:

Enda ikke våknet, vært aktiv på face ett par ganger uten svar, får vell ta meg en tur ut Els

Sover/bor du selv hos kompisen du er på besøk hos?

Skrevet

Sover bare over for 2 netter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...