Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sonja henning
Skrevet

Ser stadig folk skriver inn om kjærester som behanlder dem dårlig. De vil ikke kose, ikke kysse, ikke si fine ting, ikke være med på ting osv.

Hvordan i alle verden kan de da være noens kjæreste?? Hvordan holder folk ut i slike "forhold"??

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

JEG hadde aldri holdt ut... :o

Men de er vel så forelsket & VIL at det skal vare & håper det blir bedre... :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Enkelte kvinner/jenter eier ikke selvrespekt, og tror dette er det beste de kan få. De våger heller ikke bryte mønsteret, for de aner ikke hva som da vil skje. Det de har nå er det de kan forholde seg til, og da kommer det ikke noen overraskelser i alle fall.

Så har du kvinner/jenter, som tror mannen er den som skal ha rett i alt.

Gjest Daniella_
Skrevet
Enkelte kvinner/jenter eier ikke selvrespekt, og tror dette er det beste de kan få. De våger heller ikke bryte mønsteret, for de aner ikke hva som da vil skje. Det de ahr nå er det de kan forholde seg til, og da kommer det ikke noen voerraskelser i alle fall.  

Så har du kvinner/jenter, som tror mannen er den som skal ha rett i alt.

Ganske enig med deg.

Men, man må huske på at det er andre ting i forholdet som gjør at man ikke kan eller klarer å bryte så lett, som f.eks barn, hus o.l.

Og når det gjelder følelser så er man jo ikke konstant forelsket. I perioder kan gutten ha en "down-periode", og det samme kan jenta ha. Og da er det jo ikke dermed sagt at man bryter for det.

Men, det er klart...varer det over år så har du ett godt poeng.

Gjest JohnArneR
Skrevet
Ser stadig folk skriver inn om kjærester som behanlder dem dårlig. De vil ikke kose, ikke kysse, ikke si fine ting, ikke være med på ting osv.

Hvordan i alle verden kan de da være noens kjæreste?? Hvordan holder folk ut i slike "forhold"??

Dette er vel et fenomen som først inntrer etter noen år i samboerskap/ekteskap, ikke så lenge de "bare" er kjærester. Den perioden mangler det som regel ikke på verdsettelse, komplimenter, kjærtegn og sex.

Gjest gjesta
Skrevet

Dette er vel et fenomen som først inntrer etter noen år i samboerskap/ekteskap, ikke så lenge de "bare" er kjærester. Den perioden mangler det som regel ikke på verdsettelse, komplimenter, kjærtegn og sex.

De jeg kjenner i flere års ekteskap/forhold viser og sier de er glad i hverandre. men kanskje for andre så gidder de kanskje ikke vise mer etterhvert. Men jeg tror & håper vi gjør det i vårt forhold selv om det går flere år. :) det hadde blitt kjedelig & dødt uten. Er hva man gjør det til, og selfølgelig hva kjæresten gjør det til ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Men de er vel så forelsket & VIL at det skal vare & håper det blir bedre...  :)

:Nikke: dette var iallfall min grunn. Får helt sjokk når kjæresten min tar meg i hånda nå jeg :o hehe

Skrevet
Enkelte kvinner/jenter eier ikke selvrespekt' date=' og tror dette er det beste de kan få. De våger heller ikke bryte mønsteret, for de aner ikke hva som da vil skje. Det de har nå er det de kan forholde seg til, og da kommer det ikke noen overraskelser i alle fall. quote']

Hmm... følte meg litt truffet her ja... :oops:

Gjest JohnArneR
Skrevet
Er hva man gjør det til' date=' og selfølgelig hva kjæresten gjør det til ;)[/quote']

Man kan ikke "gjøre så mye" når man kommer over i en fase hvor de rette følelsene ikke lenger er tilstede.

Skrevet

Men de er vel så forelsket & VIL at det skal vare & håper det blir bedre... :)

Skriver under på denne.

Skrevet

Jeg synes det kommer veldig an på jeg. Hvis kjæresten din slår deg så er det jo en ting, men hvis han bare har vanskeligheter med å si fine ting, så betyr jo ikke det at kjæresten din ikke er glad i deg!

Han kan jo vise det på veldig mange andre måter! Jeg synes det er litt vel naivt å dømme et forhold basert på hvor mange ganger kjæresten din sier hvor glad han er i deg. Verden er bare ikke sånn. Det som er viktig er jo å finne en balanse som passer for begge to, og å lære å kjenne hverandres måter å uttrykke hengivenhet på!

Kjæresten min lekeslåss med meg når han vil vise hvor veldig glad han er for å se meg. (Han har til og med innrømt det).

Eller er det bare jeg som er hjernevasket? :)

Gjest Daniella_
Skrevet
Kjæresten min lekeslåss med meg når han vil vise hvor veldig glad han er for å se meg. (Han har til og med innrømt det).

Eller er det bare jeg som er hjernevasket? :)

Nei da, du er nok ikke hjernevasket. Som du sier, alle har forskjellige måter å vise det på.

Min kjære viser ofte at han er glad i meg med sine handlinger, så jeg forstår deg godt jeg :)

Gjest gjesta
Skrevet

Nei hvis de rette følelsene ikke lengre er der, nei da så.

Da er det jo noe helt annet, hvis forholdet er feil ;)

Gjest SumoBryter
Skrevet

Men de er vel så forelsket & VIL at det skal vare & håper det blir bedre...  :)

Ja sånn er det vel tenker jeg også. Det har vel med deres egen dårlige selvtillitt å gjøre.

Gjest Anonymous
Skrevet

.. så må man huske at man sjeldent får hele saken på disse sidene:

Jeg kan tidvis irritere meg storlig av at jeg sjeldent får komplimenter; Pynter jeg meg må jeg be om komplimenter for å få dem og det kan iblant irritere meg storlig!

Men jeg får veldig ofte blomster og små gaver, og han sier mange ganger om dagen hvor glad han er i meg, og han greier ikke å holde hendene unna meg særlig lenge av gangen.

Gjest seroxata
Skrevet

jeg hadde nok blitt litt snurt om ikke typen min ville kost litt med meg ja..

men jeg må være i forhold før jeg setter pris på slikt...

HAr noe på gang med en nå, og jeg løper min vei nesten, er superstressa, fordi han hele tiden vil ta på meg og kose og slikt.. :o jeg er vel rar

Gjest gjest1
Skrevet

Det er jo ikke for alle det ligger naturlig å kose, holde hender og slikt, og det skal man vel egentlig bare godta? Alle har jo sine egen måter å vise at de er glad i noen...Jeg for min del følte jeg ble kvalt av en kjæreste jeg hadde som bare skulle kose og henge over meg.. Til og med når jeg skulle lage middag, var hos besteforeldrene mine hang han over meg og skulle kose, det ble bare irriterende, slitsomt og kanskje ikke så godt likt blandt mine gamle besteforeldre :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...