AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 De som gjør seg til på bildene, selv om de ikke innrømmer de, har de tegnet leppene så de ser større ut, evt så gjør de den til. Så går de med dyre vesker og klær, de er fjollet fra topp til tå. Men det jeg har lett for å tenke, er at det lukter ikke godt rundt dem heller når de driter, tenker at når de kommer hjem, så er de kanskje så fulle i magen at de må sleppe den bomba, og magen kan slippes ut 😛 Anonymkode: 9eab4...ce6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #2 Skrevet 29. mars 2019 Jeg tenker at det må være slitsomt å være så opptatt av hva alle andre gjør... Anonymkode: 662ad...91a 2
Gjest hind Skrevet 29. mars 2019 #3 Skrevet 29. mars 2019 Jeg tenker at det er bedre å være fin eller "fin" enn å være så bitter og sur som ts. Hvordan er dagene dine, egentlig? Er det ingen som ser og anerkjenner deg siden du føler sånn trang til å lange ut mot andre?
Gjest Paramount Skrevet 29. mars 2019 #4 Skrevet 29. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det må være slitsomt å være så opptatt av hva alle andre gjør... Anonymkode: 662ad...91a Enig, jeg fulgte med et stykke, men når ts avsluttet med den bomba, falt jeg av.
Honey Dew Skrevet 29. mars 2019 #5 Skrevet 29. mars 2019 Jeg vil heller være fin på det enn å være en person som har den holdningen som ts viser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå