AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 Moren til en bekjent av meg har i alle år, dvs de siste 6 årene drevet med lange mellomrom å lagt meg til på face og snap for så å slette meg igjen. Hun la meg til på snapchat første gang for 6 år siden, så sendte jeg snaps til alle og fikk en melding av henne om at jeg faen i helvette måtte slutte å sende henne så jævla mye drit. Så svarte jeg: vel, jeg aner ikke hvem du er og du la meg til. Jeg godtok for å finne ut av hvem du var. (Jeg spurte litt rundt og fikk vite: ååh det er moren til XXX, hun er verdens søteste osv, fikk jeg høre) Jeg sluttet jo ikke sende snaps... tror det bare var på my story, og hun fortsatte å klikke, men ikke slette meg. Til slutt så slettet hun meg, etter kanskje 2 mmd. Deretter begynte hun å legge meg til på facebook, det har hun vel gjort 4 ganger nå de siste 6 åra, der jeg har godtatt også har hun slettet meg igjen. Jeg er en jente på nå 25 år og ALDRI møtt moren til hun fjerne bekjente. Hun bekjente har jeg sett 1-2 ganger på fester for leenge siden. Grunnen til at jeg godtar hele tiden er for å finne ut av hva søren hun vil! Jeg syntes det er helt snålt! Men den gangen på snapchat så sa hun bare masse stygt som det jeg skrev i stad, banna å stod på fordi hun ikke likte bildene jeg sendte også sa hun bare et eller annet om at hun ikke aner hvem jeg er i faen i helvettes drittunge... bare masse wræl. Denne dama fremstår visst som en veldig god mor og er visst veldig hyggelig mot alle, jeg skjønner ikke. Og hun bekjente av meg som er dattern er veldig søt og bekjeden og ordentlig. Hva i HULESTE er dette ? Anonymkode: c721a...91f 1
Miewyn77 Skrevet 29. mars 2019 #2 Skrevet 29. mars 2019 En som ikke kan teknologien hun bruker og blir skikkelig forbanna på deg. Neste gang spam henne ned med alle de uinteressante tingene du gjør.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #3 Skrevet 29. mars 2019 Hvorfor aksepterer du for deg helt ukjente mennesker? H V A E R P O E N G E T D I T T ? Slutt med å godta henne. Problem solved. Anonymkode: 6ed4e...bed 9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #4 Skrevet 29. mars 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor aksepterer du for deg helt ukjente mennesker? H V A E R P O E N G E T D I T T ? Slutt med å godta henne. Problem solved. Anonymkode: 6ed4e...bed Grunnen til det skrev jeg i inlegget. Anonymkode: c721a...91f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #5 Skrevet 29. mars 2019 Spør henne? "Hei jeg vet ikke helt hvem du er og du har lagt meg til flere ganger, er det noe spesielt du ønsker å kontakte meg om?" Anonymkode: 270ea...13e 1
Kvinne87Rogaland Skrevet 29. mars 2019 #6 Skrevet 29. mars 2019 Synes heller det er du som oppfører deg merkelig. Hvorfor godtar du fremmede venneforespørsler? Og hvorfor sender du masse snaps til noen du ikke kjenner? Og HVORFOR sletter du ikke en som skjeller deg ut, men venter til hun sletter deg? Slett, blokker og gå videre. Dette er en ikke-sak. 8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #7 Skrevet 29. mars 2019 Aasj, ikke kom med kjedelige overbærende råd, da KG-damer. La oss holde oss til temaet: hva feiler den fremmede dama? Anonymkode: 1a99f...beb 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #8 Skrevet 29. mars 2019 Heter hun Laila? Anonymkode: 23bb0...027 3
minister-mio Skrevet 29. mars 2019 #9 Skrevet 29. mars 2019 er hun femti pluss? I så fall kan det være derfor, noen av dem er helt normale i virkeligheten og klin kokos gale på some 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #10 Skrevet 29. mars 2019 11 minutter siden, minister-mio skrev: er hun femti pluss? I så fall kan det være derfor, noen av dem er helt normale i virkeligheten og klin kokos gale på some Hun er sikkert 50+ - da dattern er 25. Men hun ser mye yngre ut enn 50. Anonymkode: c721a...91f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #11 Skrevet 29. mars 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heter hun Laila? Anonymkode: 23bb0...027 Nei. Anonymkode: c721a...91f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #12 Skrevet 29. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør henne? "Hei jeg vet ikke helt hvem du er og du har lagt meg til flere ganger, er det noe spesielt du ønsker å kontakte meg om?" Anonymkode: 270ea...13e Jeg prøvde jo det den gangen for 6 år siden men fikk ikke noe svar på det. Bare at jeg virka som en drittunge eller noe, så ikke noe svar på selve spørsmålet. Så har hun fortsatt å legge meg til av og på flere ganger i alle disse årene, og jeg har godtatt fordi jeg syntes det hadde vært interessant å vite hva hun egentlig vil, men ikke turt å spørre noe mer. Jeg har sagt dette til de vennene jeg har som kjenner henne fordi de er god venn med dattern hennes, men de sier bare at de ikke kan skjønne det, for hun er verdens hærligste dame. Anonymkode: c721a...91f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #13 Skrevet 29. mars 2019 2 timer siden, Kvinne87Rogaland skrev: Synes heller det er du som oppfører deg merkelig. Hvorfor godtar du fremmede venneforespørsler? Og hvorfor sender du masse snaps til noen du ikke kjenner? Og HVORFOR sletter du ikke en som skjeller deg ut, men venter til hun sletter deg? Slett, blokker og gå videre. Dette er en ikke-sak. Sendte jo ikke TIL henne, men på story. Grunnen til at jeg ikke sletter er jo for å finne ut av det her som jeg syntes virker ekstremt spesielt. Anonymkode: c721a...91f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #14 Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sendte jo ikke TIL henne, men på story. Grunnen til at jeg ikke sletter er jo for å finne ut av det her som jeg syntes virker ekstremt spesielt. Anonymkode: c721a...91f Virker jo som dere er litt rare begge to..... Anonymkode: f3c58...81c 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #15 Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Virker jo som dere er litt rare begge to..... Anonymkode: f3c58...81c Okey Anonymkode: c721a...91f
AliceC Skrevet 29. mars 2019 #16 Skrevet 29. mars 2019 Kanskje hun er forelska i deg? Men så klarer hun ikke å innse det selv. Hun prøver å skyve bort følelsene ved å være frekk mot deg, men klarer likevel ikke la være å legge deg til på sosiale medier...
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #17 Skrevet 29. mars 2019 9 minutter siden, AliceC skrev: Kanskje hun er forelska i deg? Men så klarer hun ikke å innse det selv. Hun prøver å skyve bort følelsene ved å være frekk mot deg, men klarer likevel ikke la være å legge deg til på sosiale medier... 😂👏 ja.. helt sikkert forelska i en annen jente som er 20 år yngre som man ikke har møtt og man er gift med en mann. Anonymkode: c721a...91f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #18 Skrevet 30. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Sendte jo ikke TIL henne, men på story. Grunnen til at jeg ikke sletter er jo for å finne ut av det her som jeg syntes virker ekstremt spesielt. Anonymkode: c721a...91f Hvorfor må du finne ut av det da? Er det ikke bare å slette henne og gå videre med livet ditt? Har du ikke nok å fylle dagene med? Anonymkode: eda0b...d8b
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #19 Skrevet 30. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må du finne ut av det da? Er det ikke bare å slette henne og gå videre med livet ditt? Har du ikke nok å fylle dagene med? Anonymkode: eda0b...d8b 😐 det fyller jo ikke dagen min dette her. Jeg MÅ ikke finne ut av noe som helst, men jeg lurte bare på dette her. Man trenger faktisk ikke å ha lite å bedrive for å lure på uvesentlige ting. Anonymkode: c721a...91f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #20 Skrevet 30. mars 2019 Det er umulig å vite. Det kan være alt til at noen kødder med kontoen hennes og legger til tilfeldige mennesker, at hun har en sykdom som kan være på og av, til tidlig demens osv Det er 1000 ting det kan være Anonymkode: f2a28...e4f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå