Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Nei og nei nå er jeg blitt så lei av å gå på bensinstasjonen her på bygda for å støte på lokale rånere som tror jeg er gother i fjeset for jeg har så lys hudfarge :(

Vil noen som har erfaring med selvbruningskrem fortelle meg om dette om pris og slikt og hvor dere brukte det? Jeg antar at ikke underlivet deres er kritthvitt mens hele resten er fin brunfarge?

Skulle gjerne tatt sol, men har hørt så mye skummelt om kreft og slikt. Makan, jeg lå en uke på stranda i Italia i fjor og det ga så vidt et bittelite skille der! Det må jo gå an å få farge selv om jeg har vært ganske hvit hele livet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Seleena
Skrevet

Lancome sin selvbruner er kjempegod! 200-300,- tror jeg. Ikke bruk solarium. Kreftkreftkreftkreft :-?

Gjest gjest1
Skrevet

Ok takk for svar :) Men så har jeg lest i fjor her engang noe om å peele huden, jeg aner ikke hva det er engang jeg! For ellers kunne det bli skjollete mener jeg å huske å ha lest

Skrevet

kjøp en skrubbevott/vante eller noe som du skånsomt kan skrubbe kroppen med først, så kjøper du en god fuktighetskrem (helst uten parfyme kanskje?) til å smøre deg med etter skrubben, la dette trekke inn/hvile litt, så kan du selvbrune etterpå.

Gjest gjest1
Skrevet

Peele huden betyr at du fjerner døde hudceller. Dette kan du egentlig gjøre med en vaskeklut. For kroppen anbefaler jeg en skrubbevott fra Body Shop. Skrubb deg litt, smør deg inn med fuktighetskrem og påfører selvbruningskrem etter en stund.

Er du veldig blek, så ville jeg kanskje blandet selvbruningskremen med fuktighetskrem (til bruk i ansiktet). Jeg gjør det om vinteren for at brunfargen ikke skal se altfor unaturlig ut. Vær forsiktig med bryn og hårfeste :) Og husk å vaske hendene etterpå.

Edit; jeg bruker body shops Fake it på kroppen, og Diors på ansiktet.

Gjest gjest1
Skrevet

Ok takketakk :) Skal prøve dette her med ei venninne så vi skal lese disse svarene her grundig igjen og igjen før vi gjør noe som helst, slik at ikke vi blir for brune ja, det hadde vel vært et sjokk for de fleste hehe

Gjest Aurélie
Skrevet

Hvis du er hvit som et laken ville jeg vurdert å blande en liten dæsj med selvbruner i fuktighetskremen. Det skal ikke så mye til. Minimum dobbelt så mye fuktighetskrem som selvbruner gjør underverker på ansiktet mitt. Jeg smurte på med kun Dior Bronze (som etter sigende bare skal gi en svak gyllen glød), men ble jo orange. Best å gå varsomt til verks , selvbruner er uberegnelige saker :) Jo lettere konsistens det er på fuktighetskremen din, jo enklere blir det å smøre inn, og jo jevnere blir resultatet.

Gjest gjest1
Skrevet

Ikke akkurat hvit som et laken da, men kanskje hvit som ikke fullt så hvit men iallfall ikke brun ;) skal følge det tipset der ja! takkitakk

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Ofte kan selvbruningskremer lukte noe helt forferdelig som kan vare nokså lenge...Selv bruker jeg Shiseidos selvbruning i ansiktet og i spes anledninger siden den ikke lukter så sterkt og vondt som mange andre.

Piz Buin lukter pyton når du tar den på,men lukten forsvinner heldigvis etter en liten stund. Skummet fra Piz Buin er kjempe bra. Du får fin farge(det finnes en for lys hud også!)og skummet er kjempe lett å fordele slik at det blir jevnt og jobben går kjapt. Denne bruker jeg på kroppen...

Ellers var det veldig bra det tipset du fikk over av en annen om å blande i fuktighetskrem for å "tynne" ut fargen. det er også lurt å gjøre på de stedene du har tørr/flassete hud ellers hoper fargen seg opp og det blir veldig ujevnt.

Får å få fjernet døde hudceller og tørr hud bruker jeg å skrubbe huden med skrubbehansker og babyolje. 2-1,da slipper du bruke mye fuktighetskrem etterpå-det kommer jo selvfølgelig ann på hvor tørr hud du har...

Lykke til! :)

Gjest Bebelina
Skrevet

Prøv spraytan fra http://www.tropicalsun.no Den er kjempe bra! Mye mye bedre enn kremene! Kjempe fin farge og ingen skjolder :wink: '>

Den er kjempe bra! Mye mye bedre enn kremene! Kjempe fin farge og ingen skjolder :wink:

Skrevet

Synes de så veldig like ut jeg. Tror det er samme person ja.

Gjest Cerise
Skrevet

Noen som kan anbefale en billig og bra selvbruningskrem til ansiktet? (Ganske blakk for tiden.... :roll: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...