Gå til innhold

Dere som skal ned i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello, det rr vel rundt nå folk starter å slanke seg for å endelig få «sommerkroppen» så jeg lurer på om noen vil dele litt underveis om hvordan det går. Hvor mye veier dere og hvor høy er dere? Hvor vil dere havne? Hva skal dere spise osv. Vi kan motivere hverandre😀

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg ønsker å gå ned noen kilo. Ikke pga den berømte «sommerkroppen», for den higer jeg ikke etter. Men jeg har i et halvt år gått opp 6 kilo pga fastfood. Har drevet med oppussing som krevde all min tid, måtte derfor spise enkelt. Men nå har jeg slanket meg i tre uker. Å det har gitt resultater. To kilo de to første ukene. Denne uka vet jeg enda ikke hvor mye jeg har gått ned. Men regner med å minst ha gått ned 0,5:) Har en turbukse som jeg ikke fikk kneppet igjen engang, men nå er det på meg. ikke super behagelig kanskje, men ønsker å heller se resultater på klær, en å fokusere på vekt. Veide 76 kg, ønsker minst å gå ned til 70 kg. Jeg er 167 høy. Måten jeg har brukt på å gå ned er kun å kutte ut snacking. Har spist vanlig middag. Får tilkjørt mat fra godt levert, så får ikke bestemt over middagsmaten. Er utrolig overrasket over en lett nedgang

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker du virkelig å spille for taperlaget?

Anonymkode: ecda6...6fb

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du virkelig å spille for taperlaget?

Anonymkode: ecda6...6fb

The underdogs er skal man alltid heie på.

Anonymkode: 1ee89...0eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...