AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 Jeg farget håret mitt i går kveld med Loreal Prefrence Brasilia nr.3 og det ble veldig mørkt, Sitter her på jobb og vil nesten gråte. Tror du det blir lysere hvis jeg vasker det i dag også??? Har noen farget håret med denne fargen før eller en mørkebrun farge som eventuellt har blitt lysere ???? Håper på svar :( ! Anonymkode: 278ff...9fb
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #2 Skrevet 29. mars 2019 Det kommer jo helt an på om det er permanent farge eller toning. Ved permanent skal det ikke bli lysere. Anonymkode: cab2e...c38
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #3 Skrevet 29. mars 2019 Den er kjempemørk! Vet ikke hva du hadde forventet, men greit tips å velge en lysere farge enn bildet på pakken sier. Feks, nivå 6, som liksom skal være "mørk blond" så ser det ut som en dyp brunfarge på mitt hår. Men til spørsmålet - ja, fargen vil falme etter vask. Men da gjerne over tid, ikke de første gangene du vasker håret. Anonymkode: f219e...9dd
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #4 Skrevet 29. mars 2019 Det blir litt lysere etterhvert. Jeg farget mitt med samme merke, i en mørkere nyanse enn vanlig. Nå har det lysnet betraktelig (etter 2 uker). Anonymkode: 724b6...0a7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #5 Skrevet 29. mars 2019 Gå i matbutikken etter jobb og kjøp C-vitamin brusetabletter og Head & shoulders shampoo. Knus 3-5 vitamintabletter og bland i 1-2 ss shampoo. Fukt håret og sitt med blandingen i ca 1 time og skyll. Nå vil litt av fargen skylles ut og håret blir lysere. Gjenta hvis ønskelig. Funker kjempebra👍🏻 Anonymkode: 6c28a...c79 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #6 Skrevet 29. mars 2019 Ville jo ha mørkt fordi var lei av at den Loreal deep brown nr.4 blir alltid til lysebrun etter noen vask. Men forventet vel ikke svart brunt hår heller av Loreal Brasilia nr.3. Det er kanskje min feil også. Men ja nå sitter jeg her på jobb og vil bare gjemme meg !. Men skal vel ha troa på at det skal gå greit og at det eventuellt lysner til med tiden. Det ser helt sånn ok lyst ut i sola da, men det tells vel ikke ? Anonymkode: 278ff...9fb
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #8 Skrevet 29. mars 2019 Jeg ville ikke brukt Head & Shoulders shampo, den er veldig sterk og sliter på håret. Sier det av erfaring da jeg brukte den for å vaske ut uønsket farge i fjor. Håret ble veldig tørt og stygt. Anonymkode: 724b6...0a7
Blingblingtahei Skrevet 31. mars 2019 #9 Skrevet 31. mars 2019 Har ingen dårlige erfaringer med tørt hår og head and shoulders, er faktisk eneste butikkmerke jeg kan bruke av og til. Men kan skrive under på at den tar vekk en del av farga 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå