AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 Til analsex, har hørt det finnes noen som er litt bedøvende, for jeg syns det er vondt, men vil ikke utelukke det siden han er så interessert😂 vil jo være en god kone Anonymkode: c47b2...720
Nerine_ Skrevet 29. mars 2019 #2 Skrevet 29. mars 2019 Når det gjør vondt, gjør dere noe feil. Vil du helt seriøst risikere å få permanente skader i endetarmen for å være en god kone....? 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #3 Skrevet 29. mars 2019 3 minutter siden, Nerine_ skrev: Når det gjør vondt, gjør dere noe feil. Vil du helt seriøst risikere å få permanente skader i endetarmen for å være en god kone....? Bare i begynnelsen, når den er «inne» så er det ok, kanskje litt sår noen dager etterpå(når man skal nr 2) det er sjeldent vi har det kanskje en gang hver 8 uke ish... Anonymkode: c47b2...720
Nerine_ Skrevet 29. mars 2019 #4 Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare i begynnelsen, når den er «inne» så er det ok, kanskje litt sår noen dager etterpå(når man skal nr 2) det er sjeldent vi har det kanskje en gang hver 8 uke ish... Anonymkode: c47b2...720 Høres ut som du bør droppe analsex om du er sår i noen dager etterpå. Ellers så kan du nok snart ønske velkommen til hemoroider og det som værre er. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #5 Skrevet 29. mars 2019 3 minutter siden, Nerine_ skrev: Høres ut som du bør droppe analsex om du er sår i noen dager etterpå. Ellers så kan du nok snart ønske velkommen til hemoroider og det som værre er. Iiik, det høres ikke gøy ut, men jeg har overlevd to graviditeter uten å få det, kanskje noen har lettere for å få det som foreksempel de som får hull i tennene? Jeg kjenner jeg er redd for å ikke oppfylle en lyst med at han kanskje vil prøve å få det et annet sted? Samtlige tråder om utro folk er jo at det ikke er vildt nok hjemme Anonymkode: c47b2...720 1
Nerine_ Skrevet 29. mars 2019 #6 Skrevet 29. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Iiik, det høres ikke gøy ut, men jeg har overlevd to graviditeter uten å få det, kanskje noen har lettere for å få det som foreksempel de som får hull i tennene? Jeg kjenner jeg er redd for å ikke oppfylle en lyst med at han kanskje vil prøve å få det et annet sted? Samtlige tråder om utro folk er jo at det ikke er vildt nok hjemme Anonymkode: c47b2...720 Gro deg litt selvtillit, vil du virkelig leve etter å tilfredstille en mann du frykter vil få behov dekket et annet sted istede? 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #7 Skrevet 29. mars 2019 Akkurat nå, Nerine_ skrev: Gro deg litt selvtillit, vil du virkelig leve etter å tilfredstille en mann du frykter vil få behov dekket et annet sted istede? Jeg tror egentlig ikke st han er sånn, jeg er nok bare sånn at jeg ikke burde lest på forum, folk er slemme her😂 jeg er jo litt interessert selv og, noen kvinner påstår de får orgasme av det Anonymkode: c47b2...720 1
Nerine_ Skrevet 29. mars 2019 #8 Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror egentlig ikke st han er sånn, jeg er nok bare sånn at jeg ikke burde lest på forum, folk er slemme her😂 jeg er jo litt interessert selv og, noen kvinner påstår de får orgasme av det Anonymkode: c47b2...720 Tipper disse kvinnene klarer å slappe av såpass at de ikke blir såre.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #9 Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, Nerine_ skrev: Tipper disse kvinnene klarer å slappe av såpass at de ikke blir såre. Det er derfor jeg lurte på kremer, har hørt noen er mildt bedøvende Anonymkode: c47b2...720
Nerine_ Skrevet 29. mars 2019 #10 Skrevet 29. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er derfor jeg lurte på kremer, har hørt noen er mildt bedøvende Anonymkode: c47b2...720 Men du ser vel logikken i at om du trenger noe bedøvende er det helt feil...?
Tigertone Skrevet 29. mars 2019 #11 Skrevet 29. mars 2019 Det finnes en god krem på Kondomeriet som er nummende. Jeg husker ikke navnet, men spør du betjeningen så vet de hva du skal ha. Denne fungerer godt om du syns det er litt vondt i starten. En god idé om du syns det er litt vondt, er å kjøpe en liten analplugg. Denne kan brukes før penetreringen for å tøye ut litt i forkant. Godt glidemiddel er ogå viktig, og til analsex anbefales silikonbasert da det holder lenger og tørker ikke inn så fort. Men god forberedelse er alltid viktig, uansett om du bruker nummende krem eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #12 Skrevet 29. mars 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til analsex, har hørt det finnes noen som er litt bedøvende, for jeg syns det er vondt, men vil ikke utelukke det siden han er så interessert😂 vil jo være en god kone Anonymkode: c47b2...720 Litt slim spytt og en tommelfinger som smører kantene først.. Anonymkode: 0b927...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #13 Skrevet 29. mars 2019 2 minutter siden, Tigertone skrev: Det finnes en god krem på Kondomeriet som er nummende. Jeg husker ikke navnet, men spør du betjeningen så vet de hva du skal ha. Denne fungerer godt om du syns det er litt vondt i starten. En god idé om du syns det er litt vondt, er å kjøpe en liten analplugg. Denne kan brukes før penetreringen for å tøye ut litt i forkant. Godt glidemiddel er ogå viktig, og til analsex anbefales silikonbasert da det holder lenger og tørker ikke inn så fort. Men god forberedelse er alltid viktig, uansett om du bruker nummende krem eller ikke. Takk, kjenner jeg gruer meg å spør i butikken, men de er vel vant med det Anonymkode: c47b2...720
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #14 Skrevet 29. mars 2019 Dersom han er like vellutrustet som meg vil nok ingen glidemiddel fungere godt nok. Min erfaring er at analsex ikke blir godt for kvinnen når penisen er av såppas størrelse uansett, men man vet ikke før man har forsøkt. DigBic Anonymkode: 20a17...ec4
Tigertone Skrevet 29. mars 2019 #15 Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk, kjenner jeg gruer meg å spør i butikken, men de er vel vant med det Anonymkode: c47b2...720 De er veldig vant til det, og for dem er det en helt normal ting å bli spurt om. Men om du syns det er flaut å spørre så pleier sånne kremer å stå sammen med glidemidlene ved kassen, så du kan jo se om du finner den på egenhånd. Betjeningen kommer til å spørre om de kan hjelpe deg med noe, og da er det jo bare å fortelle hva du leter etter. Det fikser du fint.
Tigertone Skrevet 29. mars 2019 #16 Skrevet 29. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom han er like vellutrustet som meg vil nok ingen glidemiddel fungere godt nok. Min erfaring er at analsex ikke blir godt for kvinnen når penisen er av såppas størrelse uansett, men man vet ikke før man har forsøkt. DigBic Anonymkode: 20a17...ec4 Analsex trenger ikke være vondt uansett hvilken størrelse mannen er. Men jo større partner er, jo viktigere er forberedelse i forkant, gjerne over flere ganger med større og større analplugg så man venner seg til det. Så det er bare å forberede seg godt, så går det meste. Man må være ekstremt stor for at det skal være et problem om kvinnen er godt nok forberedt i forkant.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #17 Skrevet 29. mars 2019 1 time siden, Tigertone skrev: Analsex trenger ikke være vondt uansett hvilken størrelse mannen er. Men jo større partner er, jo viktigere er forberedelse i forkant, gjerne over flere ganger med større og større analplugg så man venner seg til det. Så det er bare å forberede seg godt, så går det meste. Man må være ekstremt stor for at det skal være et problem om kvinnen er godt nok forberedt i forkant. Klart god forberedelse og en mengde glidemiddel vil være til god hjelp, men ikke alle kvinner er i stand til å slappe av nok uansett. Jeg har ofte opplevd med mine 23cm x 18,5 i omkrets at det rett og slett blir for meget for analsex. Dette ordner vi med en dildo eller annet leketøy. Når det gjelder vaginal penetrering blir kvinnene såppas tilfreds av størrelsen min at de ikke etterspør anal penetrering igjen. DigBic Anonymkode: 20a17...ec4
Gjest Alterego666 Skrevet 29. mars 2019 #18 Skrevet 29. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, kjenner jeg gruer meg å spør i butikken, men de er vel vant med det Anonymkode: c47b2...720 Apotekene har nettbutikker med god produktbeskrivelse i dag. Det er ikke lenger slik at hele bygda kjenner helsa di.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #19 Skrevet 29. mars 2019 Spør om hjelp, de som jobber på apoteket er veldig flinke! Si bare at du spør for en venn av deg. Anonymkode: f108f...f95
Adina Skrevet 29. mars 2019 #20 Skrevet 29. mars 2019 5 timer siden, Tigertone skrev: Det finnes en god krem på Kondomeriet som er nummende. Jeg husker ikke navnet, men spør du betjeningen så vet de hva du skal ha. Denne fungerer godt om du syns det er litt vondt i starten. En god idé om du syns det er litt vondt, er å kjøpe en liten analplugg. Denne kan brukes før penetreringen for å tøye ut litt i forkant. Godt glidemiddel er ogå viktig, og til analsex anbefales silikonbasert da det holder lenger og tørker ikke inn så fort. Men god forberedelse er alltid viktig, uansett om du bruker nummende krem eller ikke. En smertedempende krem er en elendig ide, siden du blir like sår og kan få like mange rifter, du kjenner det bare ikke før etterpå. De fleste seriøse sexbutikker i USA, England osv, vil ikke engang selge den typen produkter siden faren for skader er større enn om du ikke bruker den, rett og slett fordi smerte er kroppens måte å si ifra at det er noe galt. Du bør heller gå for en krem som hjelper musklene å slappe av, fks. denne (jeg har ikke testet den selv, siden jeg ikke har det behovet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå