AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 Første kysset? Å begynne å kle av han/henne? Ta på kjønnsorganer? Penetrering? Veldig hard penetrering? Spanking? Finger i rumpa? Analsex? Sprute på kropp/ansikt? Bruk disse eller egne eksempler for å si noe om hvor grensa går Anonymkode: 73105...bec
Gjest Noenlundelikefremt Skrevet 29. mars 2019 #2 Skrevet 29. mars 2019 Ser bare på de 3-4 siste som potensielle tvilstilfeller, de første finner et normalt oppegående menneske ut av ved å lese situasjonen. Når det gjelder de siste (riktignok er ikke alle relevante for meg) så varierer det fra kvinne til kvinne. Noen er så tydelige i språk og kroppspråk at jeg bare senser hva som er innafor, andre er mer forsiktige og da spør jeg.
herremann Skrevet 29. mars 2019 #3 Skrevet 29. mars 2019 (endret) I følge dagens feminister er alt annet ann denne videoen overgrep: Personlig har jeg ingen spesiell fremgangsmåte. Alt går på kjemi og å forsiktig prøve seg frem. Hvis den andre parten ikke vil trenger dem bare si "nei". Endret 29. mars 2019 av herremann
Rotemor Skrevet 29. mars 2019 #4 Skrevet 29. mars 2019 (endret) At Herremann tror at «feminism for bros» er representativt for kvinners sexliv er flaut!! Han har kanskje ikke fått med seg at kvinner nyter sex for sin egen del. Men for å svare på HI, så kommuniserer vi alltid underveis. Ikke nødvendigvis verbalt, men det går seg til av seg selv. Endret 29. mars 2019 av Rotemor 10
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #5 Skrevet 29. mars 2019 Så lenge det er frivillig, er jeg med på alt så lenge det ikke blir for sært. Har vært med på BDSM, analsex på første møte 😁 Anonymkode: 64597...2e8 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #6 Skrevet 29. mars 2019 Jeg har egentlig ikke tenkt over det. Ting har liksom gått naturlig, og settingen og tonen har på en måte lagt listen. MEN... hadde en mann stukket fingeren i rumpa mi, eller forsøkt seg på analsex første gangen vi hadde sex, så hadde det blitt med den gangen! Anonymkode: 46202...d29 9
SlemUlv Skrevet 29. mars 2019 #7 Skrevet 29. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første kysset? Å begynne å kle av han/henne? Ta på kjønnsorganer? Penetrering? Veldig hard penetrering? Spanking? Finger i rumpa? Analsex? Sprute på kropp/ansikt? Bruk disse eller egne eksempler for å si noe om hvor grensa går Anonymkode: 73105...bec Veldig hard sex, spanking, alt som har med Alan å gjøre og å spurte på kropp: alt dette bør virkelig snakkes om på forhånd. Selv mener jeg oralsex også skal snakkes om på forhånd, da det faktisk finnes mennesker som ikke liker det.
Gjest Noenlundelikefremt Skrevet 29. mars 2019 #8 Skrevet 29. mars 2019 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Veldig hard sex, spanking, alt som har med Alan å gjøre og å spurte på kropp: alt dette bør virkelig snakkes om på forhånd. Selv mener jeg oralsex også skal snakkes om på forhånd, da det faktisk finnes mennesker som ikke liker det. Jeg er selvfølgelig enig i at samtykket må være på plass, men hva legger du i at f.eks. veldig hard penetrering må snakkes om i forkant? I mine øyne er den gode kommunikasjonen underveis - verbal eller ikke-verbal - helt vesentlig, men å snakke om det i forkant fjerner den spontaniteten og råskapen som både jeg og alle jeg har ligget med setter pris på første gang.
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 29. mars 2019 #9 Skrevet 29. mars 2019 Alt bør snakkes om på forhånd. Ikke greit å bare gjøre noe med mindre det er avtalt på forhånd.
Rotemor Skrevet 29. mars 2019 #10 Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Alt bør snakkes om på forhånd. Ikke greit å bare gjøre noe med mindre det er avtalt på forhånd. Hva mener du med på forhånd? Før sexen? Det er da naturlig å ta det underveis. 5
SlemUlv Skrevet 29. mars 2019 #11 Skrevet 29. mars 2019 9 minutter siden, Noenlundelikefremt skrev: Jeg er selvfølgelig enig i at samtykket må være på plass, men hva legger du i at f.eks. veldig hard penetrering må snakkes om i forkant? I mine øyne er den gode kommunikasjonen underveis - verbal eller ikke-verbal - helt vesentlig, men å snakke om det i forkant fjerner den spontaniteten og råskapen som både jeg og alle jeg har ligget med setter pris på første gang. Samtykke snakker jeg om. Om jeg ikke har samtykket til spanking, så ikke spank meg. Om jeg ikke har samtykket til analsex, nei så ikke prøv en gang. Å snakke om ting, betyr ikke at man skal snakke sexen i hel. Men at man skal avklare grenser og hva man liker. 2
SlemUlv Skrevet 29. mars 2019 #12 Skrevet 29. mars 2019 7 minutter siden, Rotemor skrev: Hva mener du med på forhånd? Før sexen? Det er da naturlig å ta det underveis. Samtykke bør man avklare på forhånd, for mye av det som blir nevnt i HI. Som spanking, analsex og spurte på istedenfor I. Syns jeg. 1
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 29. mars 2019 #13 Skrevet 29. mars 2019 11 minutter siden, Rotemor skrev: Hva mener du med på forhånd? Før sexen? Det er da naturlig å ta det underveis. Ja, før. Det burde avtales hva som skal gjøres og ventes på samtykke.
Gjest Noenlundelikefremt Skrevet 29. mars 2019 #14 Skrevet 29. mars 2019 4 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Ja, før. Det burde avtales hva som skal gjøres og ventes på samtykke. Hva med dette scenarioet? Et gryende par har første hjemmedate. De spiser, flørter og kjemien er helt fantastisk. De snakker ikke om sex, men det ligger åpenbart i lufta. Spenningen er elektrisk og begge føler på hjertebank og kribling i hele kroppen. Etter å ha båret ut tallerkener på kjøkkenet danser de litt på tull og i et magisk øyeblikk ser de hverandre dypt i øynene og kysser, og derfra eskalerer det. De river nærmest klærne av hverandre, han bærer henne inn på rommet og legger henne på rygg. Sexen er vill og dyrisk og inneholder alle elementene i HI, ingen spør direkte om noe, men prøver seg frem og alt føles riktig for begge. Beklager klein erotisk novelle-form, men har parret oppfylt kravene dine, eller skulle de på et punkt ha stoppet opp for å avklare grenser?
Rotemor Skrevet 29. mars 2019 #15 Skrevet 29. mars 2019 (endret) 24 minutter siden, SlemUlv skrev: Samtykke bør man avklare på forhånd, for mye av det som blir nevnt i HI. Som spanking, analsex og spurte på istedenfor I. Syns jeg. 20 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Ja, før. Det burde avtales hva som skal gjøres og ventes på samtykke. Men når dere skriver det så får jeg er bilde av at man sitter i sofaen og diskuterer detaljene? Jeg vet jo at du, @SlemUlv er BdSM’er som nok gjør at man forholder seg litt annerledes til samtalene i forkant enn vanilje. Ta oralsex som et eksempel, så vil jo det variere litt underveis. Det er kanskje noe man spør om før man gjør det, men ikke før man man ligger der. Eller mener dere dette skal snakkes om først? Det kan være faktorer som endrer ønskene dine. Eksempelvis kan man ønske å gi oralsex, men trekke seg underveis. Da får man plutselig et forklaringsproblem. Ps: Jeg synes scenarioet til @Noenlundelikefremt Er illustrerende for mine tanker. Endret 29. mars 2019 av Rotemor 2
SlemUlv Skrevet 29. mars 2019 #16 Skrevet 29. mars 2019 17 minutter siden, Rotemor skrev: Men når dere skriver det så får jeg er bilde av at man sitter i sofaen og diskuterer detaljene? Jeg og min kjøre satt i hver vår godstol, med en bdsm sjekkliste. Ikke alle behøver å gå så langt, men for oss var dette viktig. Ja vi hadde hatt sex, og lett bdsm lek før dette, men da hadde vi snakket om det, og han hadde sett meg leke med andre før. Så ja, vi snakker om hva vi ønsker å gjøre, før vi gjør det. Men det betyr ikke at jeg vet når noe skjer. Bare at dette har vi snakket om, så det er mulig det skjer siden vi begge liker det.. Osv. Dette med spanking og analsex, det kan fort bli vold/overgrep om det ikke er snakket om. Mange feiltolket signaler om dem er kåt, mange gir faktisk ut feil signal, og angrer etterpå fordi det ikke var noe de faktisk ville. Men de ble så revet med i settingen.. Derfor er det så utrolig viktig å snakke om først. Man bør fint klare å vente med akkurat disse tingen, til runde 2 eventuelt. Sånn at man får pratet sammen.
Rotemor Skrevet 29. mars 2019 #17 Skrevet 29. mars 2019 6 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg og min kjøre satt i hver vår godstol, med en bdsm sjekkliste. Ikke alle behøver å gå så langt, men for oss var dette viktig. Ja vi hadde hatt sex, og lett bdsm lek før dette, men da hadde vi snakket om det, og han hadde sett meg leke med andre før. Så ja, vi snakker om hva vi ønsker å gjøre, før vi gjør det. Men det betyr ikke at jeg vet når noe skjer. Bare at dette har vi snakket om, så det er mulig det skjer siden vi begge liker det.. Osv. Dette med spanking og analsex, det kan fort bli vold/overgrep om det ikke er snakket om. Mange feiltolket signaler om dem er kåt, mange gir faktisk ut feil signal, og angrer etterpå fordi det ikke var noe de faktisk ville. Men de ble så revet med i settingen.. Derfor er det så utrolig viktig å snakke om først. Man bør fint klare å vente med akkurat disse tingen, til runde 2 eventuelt. Sånn at man får pratet sammen. Med BDSM-lek så er jeg enig med deg.
SlemUlv Skrevet 29. mars 2019 #18 Skrevet 29. mars 2019 3 minutter siden, Rotemor skrev: Med BDSM-lek så er jeg enig med deg. Spanking er bdsm lek...
Rotemor Skrevet 29. mars 2019 #19 Skrevet 29. mars 2019 10 minutter siden, SlemUlv skrev: Spanking er bdsm lek... Ja, jeg vet. Jeg mente ikke det som noe eksempel selv om det står i HI. Men det er,for meg, ganske opplagt at man snakker om først.
SlemUlv Skrevet 29. mars 2019 #20 Skrevet 29. mars 2019 9 minutter siden, Rotemor skrev: Ja, jeg vet. Jeg mente ikke det som noe eksempel selv om det står i HI. Men det er,for meg, ganske opplagt at man snakker om først. Jeg syns det er like opplagt at man snakker om analsex og om det er op å spurte på kroppen til noen før man gjør det. Også røff sex er greit å ha avklart. Syns jeg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå