AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 Har dere noen gode anbefalinger til privat prøverørsklinikk? Det er mange å velge mellom og litt vanskelig å bestemme seg synes vi. Pga flyforbindelser er Oslo eller Trondheim det enkleste. Har dere erfaringer fra noen dere absolutt IKKE vil anbefale? Og si gjerne hvorfor? Og hvem som er bra, og hvorfor? Om det har betydning for hvem dere anbefaler, så er vår status at jeg har lav AMH og høy BMI (34).Anonymkode: acd77...267
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 Både Spiren og Medicus i Trondheim er veldig gode klinikker. Medicus har hjulpet oss med å lage to barn, der jobber det leger som er villige til å tenke nytt, og omsorgsfulle sykepleiere. Spiren hører jeg utelukkende fine ting om også, har bla en venninne som har gått dit. De er visst veldig fleksible og har uttak og innsett på helligdager om det så er det som trengs. Anonymkode: 3a493...a25
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #3 Skrevet 30. mars 2019 Spiren fertilitetsklinikk i Trondheim er fantastiske - og de legger opp for at alt skal klaffe. Selv på helg, helligdager osv. Og ikke for å snakke om fantastiske biologer, sykepleiere og leger Anbefales på det sterkeste. Og ingen venteliste. Anonymkode: 6aac3...65d
Patriotpaula Skrevet 5. april 2019 #5 Skrevet 5. april 2019 Spiren ❤️🙏 Fantastiske mennesker som jobber der og kjempegod oppfølging 👏😊
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #6 Skrevet 6. april 2019 Jeg er fornøyd foreløpig med Fertilitetssenteret. Men, selv om jeg har hørt om uttak/innsett i helger så har jeg til gode å få tilbud om det. Anonymkode: a4567...76e
Inochan Skrevet 7. april 2019 #7 Skrevet 7. april 2019 Medicus! Aldri følt meg så godt tatt vare på ♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå