Gå til innhold

Når du savner sex, hva savner du mest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann eller kvinne, i parforhold eller singel, når du savner sex, hva savner du mest, nevnt de to tingene du tenker mest på seksuelt.

Jeg har partner, er mann, og jeg tenker mest på å ta på musa hennes, bare kose og utforske med hendene. Deretter blir det å bruke tunga der nede. 

Anonymkode: eec63...7ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Savner mest hudkontakt og den gode følelsen etterpå. Hvor avslappet og godt humør jeg blir i. K 32 Singel

Anonymkode: 00fc3...40e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vekten av en mann oppå meg og følelsen av å bli begjært.

Anonymkode: 059ca...30d

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Savner mest hudkontakt og den gode følelsen etterpå. Hvor avslappet og godt humør jeg blir i. K 32 Singel

Enig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Savner nærheten sex gir, den ekstra samhørigheten man får mellom to mennesker som er glade i hverandre .

Anonymkode: fc51d...c9e

• Liker 5
Gjest Kariannne
Skrevet

Savner nærheten, spenningen og den deilig intense kriblende følelsen jeg får i kroppen når han er inni meg.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, samt å holde rundt litt. Beføle, ta på...bli superkåt. Så orgasme...kose litt etterpå.

Anonymkode: 5bc87...4a3

• Liker 4
Skrevet

deilig intens kriblende følelse av spenning g nærhet

• Liker 1
Gjest Noenlundelikefremt
Skrevet

Savner definitivt kroppskontakt mest hvis det er lenge siden. Følelsen av varm kvinne. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Kariannne skrev:

Savner nærheten, spenningen og den deilig intense kriblende følelsen jeg får i kroppen når han er inni meg.

Deilig å være dypt inni også..

Anonymkode: c489a...190

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kvinnelige myke og florlette. Lukten av fruktbalsam og følelsen av hårtupper mot magen.

Anonymkode: fe580...bb7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker på den deilige rumpa hennes som hopper opp å ned på meg til jeg kommer. De deilige brystene hennes, og å ligge å kose sammen tilfredstilte begge to.

Gift M.

Anonymkode: 0f411...661

• Liker 1
Skrevet

Jeg savner å bli holdt rundt, og å være naken både mentalt og fysisk sammen med henne.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Savner nærheten, hudkontakten, kosen, og det å bli begjært aller mest. Men det å ha tyngden hans oppå meg, kjenne han penetrer meg, orgasmen. Mmm 

Gift K36

Anonymkode: 9ec9f...d83

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vekten av en mann oppå meg og følelsen av å bli begjært.

Anonymkode: 059ca...30d

Ja, må ikke snakke. Og så ligge i armene hans etterpå på den brede brystkassa å bare bli kjælt og kost med. Ååååhh...  ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Å komme dypt inni en fitte.

Anonymkode: 77f81...0d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godlydene hennes,  grimasene, bevegelsene, i hele tatt intensiteten.  "Beviset" på at hun nyter meg.

Anonymkode: 4e2c2...2c2

Skrevet

Dytter opp tråden .......

Gjest Dansken
Skrevet

Når hun smiler og kan li det vi gør sammen!Ikke noget bedre når en kvinde nyder og har det godt!!!!!!!!!!!!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Kroppskontakt, å holde rundt ham og penetrering. Kvinne

Anonymkode: 94e37...0f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...