AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 huff jeg sliter skikkelig med å finne bosted i oslo august-desember. har prøvd både finn, hybel.no mm. skal ta noen emner på uio. er passert 40, får ikke leie studenthybel. bor i et annet fylke, så blir for dyrt/tungvindt å dra på masse visninger(om jeg får noen tilbud om å se). har kontakter flere utleiemeglere. noen tips? airbnb leier vel ikke ut for så lang tid Anonymkode: 028a3...d14
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #2 Skrevet 29. mars 2019 Prøv å finne en av de som leier ut hybler i store mengder til studenter. Type store gamle bygårder. Ikke forvent standard, men de er vant med at folk gjerne bare vil bo i kort tid. Anonymkode: feadd...4eb
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #3 Skrevet 29. mars 2019 Lag profil på finn, og betal for en annonse, hvor du presenterer deg selv på en god måte, din situasjon og hva du ser etter. Koster 500,- da kontakter utleiere deg aktivt. Anonymkode: 94533...a24
Durinur Skrevet 29. mars 2019 #4 Skrevet 29. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lag profil på finn, og betal for en annonse, hvor du presenterer deg selv på en god måte, din situasjon og hva du ser etter. Koster 500,- da kontakter utleiere deg aktivt. Anonymkode: 94533...a24 Støtter denne. Har selv prøvd det, og får gjerne en del tilbud av folk som ikke har opprettet annonse selv enda. Jeg vil tippe det er ganske enkelt å få tak i en liten hybel i en alder av 40+ som skal studere; jeg ville i alle fall foretrukket det fremfor ungdom på 20 år hvis jeg leide ut.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #5 Skrevet 29. mars 2019 30 minutter siden, Durinur skrev: Støtter denne. Har selv prøvd det, og får gjerne en del tilbud av folk som ikke har opprettet annonse selv enda. Jeg vil tippe det er ganske enkelt å få tak i en liten hybel i en alder av 40+ som skal studere; jeg ville i alle fall foretrukket det fremfor ungdom på 20 år hvis jeg leide ut. ja, det er det at det er så kort tid som nok er problemet for utleierne. har annonse på finn. utrolig stressende; har 3 mnd oppsigelse her jeg bor og må bestemme meg innen 2 dager om jeg skal si opp. kjedelig å betale to ekstra mnd når jeg er på reise/ jobb i juli og august Anonymkode: 028a3...d14
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #6 Skrevet 29. mars 2019 og risikerer evt dobbel husleie om jeg finner noe feks.1.juli i oslo,men ikke har sagt opp her. hadde jeg eid hadde jeg prøvd å leid ut. ikke bare lett på leiemarkedet; savner tiden da jeg eide mitt eget Anonymkode: 028a3...d14
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #7 Skrevet 29. mars 2019 Hun ene i mitt kollektiv skal på utveksling til høsten, fra september-desember. Vi har ikke lagt ut annonse enda (det er nok litt tidlig?), men vi annonserer i allefall på hybel.no. Anonymkode: 1d5e8...bb3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #8 Skrevet 29. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun ene i mitt kollektiv skal på utveksling til høsten, fra september-desember. Vi har ikke lagt ut annonse enda (det er nok litt tidlig?), men vi annonserer i allefall på hybel.no. Anonymkode: 1d5e8...bb3 jeg ringte på en slik, (selv om jeg ikke ønsker å bo med fremmede), og hun hadde ikke lov å leie ut til noen over 35 år. men dere har vel privat kollektiv? prøver å finne noe der jeg slipper å dele kjøkken Anonymkode: 028a3...d14
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #9 Skrevet 29. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg ringte på en slik, (selv om jeg ikke ønsker å bo med fremmede), og hun hadde ikke lov å leie ut til noen over 35 år. men dere har vel privat kollektiv? prøver å finne noe der jeg slipper å dele kjøkken Anonymkode: 028a3...d14 Hybel for kort tid i Oslo uten å måtte dele kjøkken...😂 Anonymkode: feadd...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #10 Skrevet 29. mars 2019 19 minutter siden, AnonymBruker said: jeg ringte på en slik, (selv om jeg ikke ønsker å bo med fremmede), og hun hadde ikke lov å leie ut til noen over 35 år. men dere har vel privat kollektiv? prøver å finne noe der jeg slipper å dele kjøkken Anonymkode: 028a3...d14 Vi leier privat, ja. Om du ønsker leie helt alene tror jeg det blir vanskelig. Har du sett på Anker? Worst case må du nesten bare lyve og terminere kontrakten etter den er signert. De fleste steder har jo 3 mnd oppsigelsestid. Anonymkode: 1d5e8...bb3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #11 Skrevet 29. mars 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi leier privat, ja. Om du ønsker leie helt alene tror jeg det blir vanskelig. Har du sett på Anker? Worst case må du nesten bare lyve og terminere kontrakten etter den er signert. De fleste steder har jo 3 mnd oppsigelsestid. Anonymkode: 1d5e8...bb3 stort sett ikke mulighet å si opp de 9 første mnd, så blir alltid ett år Anonymkode: 028a3...d14
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #12 Skrevet 29. mars 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hybel for kort tid i Oslo uten å måtte dele kjøkken...😂 Anonymkode: feadd...4eb hehe i know. men er innstilt på at jeg kommer til å betale tre ganger så mye Anonymkode: 028a3...d14
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #13 Skrevet 29. mars 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi leier privat, ja. Om du ønsker leie helt alene tror jeg det blir vanskelig. Har du sett på Anker? Worst case må du nesten bare lyve og terminere kontrakten etter den er signert. De fleste steder har jo 3 mnd oppsigelsestid. Anonymkode: 1d5e8...bb3 hva er anker? vandrerhjem med køysenger🙈vil prøve å finne noe bra et rolig sted; selv om jeg tror dette kanskje blir et for stressende prosjekt. Anonymkode: 028a3...d14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå