Molla Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Hun som syr inn og fikser kjolen min skulle ikke ha noe for jobben. Det begrunnet hun med at hun fikk en nesten ny sykkel av meg for noen år tilbake (hadde glemt det). Og hun som skal ordne håret mitt skulle ikke ha mere enn 500 kr. for jobben. Derfor ønsker jeg å gi disse jentene en liten gave som takk. Men hva i all verden skal nå det være? Jeg kjenner dem ikke så kjempegodt heller, så jeg vet jo ikke hva dem liker. Men er det noen her som har noen ideer om hva jeg kan finne på?
tommeline Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 En god flaske rødvin blir alltid satt pris på! Skal være rimelig safe til folk du ikke kjenner så godt (med mindre de er avholds...)
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Bare ikke gi et innrammet bilde av dere selv fra dagen, det er dømt til å ende i en skuff.
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #4 Skrevet 19. april 2005 Vi hadde mange gode hjelpere, som fikk litt forskjellig. Toastmasteren vår fikk en virkelig god flaske konjakk. Damene på kjøkkenet fikk cash. Bardamen fikk tre flasker realt god rødvin. Den ene servitøren fikk et gavekort mens den andre fikk en flott blomsteroppsats. Ekteparet som pakket opp gavene, som kjørte bryllupsbilen og styrte musikken fikk gavekort pluss påspandert middag. Noen onkler og tanter som hjalp til fikk hver sine flasker rødvin. En kusine som ordnet blomster fikk en flaske med ett eller annet. Det samme fikk hun som leste i kirken. De som delte ut kirkeprogram fikk et smykke, nydelige stearinlys og krukker. Hun som passet brudesvennen fikk en stor blomsteroppsats, mens hun som passet brudepiken fikk et swarowskismykke (de hadde barna på overnatting, pyntet dem og fikk dem til kirken) Det var det jeg kom på nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå