Gå til innhold

Single med elsker

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Øy, bestakk ikke jeg deg akkurat med sjokolade for å være enig med meg da ? :ler:

Tja, kanskje det ville fungert, men jeg tror at sånne "dealer" ofte ender opp i tenners gnissel den ene eller andre veien. Hadde ikke orket mye av det samtidlig i alle fall. Hadde man vært sikker på at alle hadde holdt seg til "dealen" og ingen (for) sterke følelser noen plass, så hadde det sikkert fungert. Når er det sånn da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Når en holder helt klare linjer og ikke treffes for ofte. Derfor er det er et poeng å ha to, skjønner du vel. :P Treffes en en eller to ganger i måneden, er det mindre sjanse for forviklinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ja. Da er jeg med....

Skal vi se. 7 dager i uka, 4 uker i måneden - Rundt 20-30 er passende tall altså ? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel - nå, etter i går kveld, er saken løst. På den måten at jeg ikke har NOEN elskere.. :-(

Vet ikke helt hvorfor han har trukket seg, men alt ble så annerledes etter jeg foreslo for en stund siden at vi kunne prøve å ha sex mens vi så på en "opphissende" dvd, bare for gøy og for å prøve det.

Etter dette har han ikke villet overnatte hos meg i det hele tatt. Nå er jeg litt flau over forslaget mitt, men jeg trodde det var det fine med å ha en elsker, at man kunne prøve nye ting og ikke trengte å være så redd for hva den andre parten tenker etc.

Ja ja. Tilbake til sølibatlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med et elskerinneforhold er for det meste positiv. Vi hadde klare kjøreregler, spesielt med tanke på hvordan vi skulle forholde oss dersom den andre møtte en ny. Vi var åpne og ærlige om alt, og den perioden var herlig :) Vi utviklet følelser for hverandre, men det ble mer i retning av veldig gode venner. I dag er hun fremdeles en av mine aller beste venner, selv om jeg nesten aldri treffer henne pga avstand.

Jeg hadde definitivt ikke gått med på å være elsker nr. 2. Tror det har litt å gjøre med at jeg forbinder et slikt forhold med mer en bare tøm og røm. Er nok litt for monogamt innstilt. ( nyibyen, det finnes noen av oss ;) )

nyibyen, ikke vær flau :) Jeg synes det var et spenstig forslag :-) Mulig du skremte han vekk ja, men da tror jeg ikke at han var så mye å samle på som elsker heller? Som du sier, så har man lyst til å prøve nye ting uten å tenke så mye over partneren og konsekvenser der :) Du finner nok en ny en:-)

Hmm.. Tror jeg må finne meg en elskerinne snart :sjarmor:

GreenSky, har du noen på lur til meg? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

går jo fint an å være elsker nr 2

driter i om hun jenta har seg med andre jeg, så lenge jeg ikke har noen følelser for henne.

men det er veldig bra å ha flere for da får man seg noe oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Moderne kvinne

To elskere fungere veldig bra! I hvert fall for meg. Og med to greier jeg å balansere og ikke bli for involvert i noen av dem (som vi jenter lett gjør). De vet jo ikke om hverandre da, men herregud, jeg har jo ikke akkurat noe plikt til å si det i og med at de nettopp kun er elskerne mine. Og det går jo begge veier - har jo ingen anelse om de har andre enn meg, jeg. Og ikke har de noe forpliktelse til å fortelle meg det heller. Det er klart at elskerforhold ikke varer evig, men jeg storkoser meg i hvert fall enn så lenge. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne

To elskere fungere veldig bra! I hvert fall for meg. Og med to greier jeg å balansere og ikke bli for involvert i noen av dem (som vi jenter lett gjør).

Orättvist!!!Jag har aldrig kunnat ha nån älskarinna eftersom dem alltid fått känslor....I ett fall fick jag känslor långt efter det upphört...Men då hadde hon

träffat nån ny :eeeh:

Men idag vågar man inte hoppa i säng hursomhelst,finns alldelas för många sjukdomar.. :evil:

Men ju mindre man "får" ju mindre behöver man det..

Så är det i storstäderna i alla fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...