Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 http://www.finn.no/finn/viewimage;pdc=1113...dheading=malawi Den fisken jeg lurer på er den som er grønngul med striper. Er et utrolig dårlig bilde da, men det eneste jeg har av dem.. Vi vet at det er en malawi-art, men ikke helt sikker på hvilken. Den andre har vet vi hva er. Fikk oppgitt navnet på begge da vi kjøpte dem, men får bare treff på ene navnet. Det andre finner vi ikke i noe oversikt over arter.. Navnene vi fikk var Metriaclima estherae og Labidochromis caeruleus. Noen som kan hjelpe??
Trampe Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 Har sett de før...men jeg husker ikke hva de heter... :-(
Gjest Ninakanin Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 lån deg en god malawi-bok på biblioteket, eller finn en god side på nettet! Malawi, ja, men hvilken.. Jeezes, er litt å velge i!
Mossa Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Metriaclima estherae: er en Rød zebra Ciklide. Labidochromis caeruleus: er en Golden Ciklide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå