Gå til innhold

Tessem brudesalong

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med disse? Sendt to mail og kontaktet de på messenger, men de gidder ikke svare meg. Ser de har lest meldingen min på messenger.. 

Synes dette virker ganske uprofft..

Anonymkode: 8652d...bd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der to ganger.. Får ingen hjelp til å prøvingen, måtte klatre inn i kjolene på egen hånd. Mange av kjolene luktet også veldig svette.. 🙄 Og prisene er ganske stive. 

Dro heller på Agape, fikk veldig god service, måtte vaske meg på hendene før jeg fikk ta i kjoler, og respektabel hjelp i prøverommet. Ente med å kjøpe en mye finere men mye billigere kjole hos dem 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fant drømmekjolen min hos Tessem. Fikk fantastisk service fra personalet, den beste opplevelsen jeg har hatt i brudesalong (var hos flere). Forloveren min og brudepiken min fikk tilbud om vann, kaffe og te. Jeg fikk hjelp inne på prøverommet og jeg prøvde mange kjoler, og flere prøvde jeg på nytt! Hun som hjalp meg fant fram kjoler til både fullpris og  salg, og var virkelig flink til å finne fram kjoler som jeg likte. Fikk masse respons når jeg prøvde kjolene. Kanskje jeg var spesielt heldig med personalet som hjalp meg? Skulle ønske jeg husket navnet hennes, for hun var så flink! 

Jeg har også opplevd at de ikke har besvart mail, men fikk snakket med de på telefonen. Synes dette er rart, og absloutt ikke bra kundeservice. 

Anonymkode: bfe83...a50

Skrevet (endret)

Kom på mer, jeg fikk ikke hjelp til å plukke ut kjoler å prøve, eller finne størrelser. Om prøvekjolen ikke passet fikk jeg heller ingen hjelp til å holde den for å se om jeg likte utseende. Var som sagt det to ganger, i tilfelle jeg var uheldig med den første.. Men nei 🙄

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant drømmekjolen min hos Tessem. Fikk fantastisk service fra personalet, den beste opplevelsen jeg har hatt i brudesalong (var hos flere.) 

(...) 

Anonymkode: bfe83...a50

Når var du der? Kan jo hende de har blitt bedre! Jeg var der først på våren 2016, så på seinhøst/vinter samme år. 

Edit: Var forresten også på en salong på Heimdal, som hadde god service, men ble for dyr for vårt budsjett 🙂

Endret av Teyla
Skrevet
På 30.3.2019 den 21.44, Teyla skrev:

Kom på mer, jeg fikk ikke hjelp til å plukke ut kjoler å prøve, eller finne størrelser. Om prøvekjolen ikke passet fikk jeg heller ingen hjelp til å holde den for å se om jeg likte utseende. Var som sagt det to ganger, i tilfelle jeg var uheldig med den første.. Men nei 🙄

Når var du der? Kan jo hende de har blitt bedre! Jeg var der først på våren 2016, så på seinhøst/vinter samme år. 

Edit: Var forresten også på en salong på Heimdal, som hadde god service, men ble for dyr for vårt budsjett 🙂

Jeg var der i 2019. Var også på salongen på Heimdal, og fikk ekstremt dårlig service der! Helt motsatt av deg  😂 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Jeg var der i 2019. Var også på salongen på Heimdal, og fikk ekstremt dårlig service der! Helt motsatt av deg  😂 

Så da er moralen: ikke spør andre etter erfaringer, book prøvetime hos alle tilgjengelig salonger og gjør egne erfaringer 😄

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Teyla skrev:

Så da er moralen: ikke spør andre etter erfaringer, book prøvetime hos alle tilgjengelig salonger og gjør egne erfaringer 😄

Jeg var forresten anonym tidligere ser jeg, vet ikke hvorfor 😅 

Helt enig, man burde booke prøvetime hos så mange man rekker og orker! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...