Gå til innhold

Tar du ut døgnlinsene når du skal dusje?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller? 

Anonymkode: 03c9a...227

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Bruker ikke linser hver dag, men når jeg bruker dem tar jeg de ikke av meg før kvelden. Merker at de faktisk beskytter øynene mot sjampo.

Anonymkode: 2c829...10f

Skrevet

Nei det har jeg aldri gjort.

Skrevet

Nei. Hele poenget med døgnlinser er jo å slippe styret med å ta ut og inn 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar ikke ut mine jeg heller, men bare lurer. De skal jo egentlig ikke komme i kontakt med vann. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar ikke ut mine jeg heller, men bare lurer. De skal jo egentlig ikke komme i kontakt med vann. 

Kjenner jeg blir litt nysgjerrig på hvordan du dusjer. Hvor ofte får du vann inne på øynene under dusjing? 

Anonymkode: 9b286...077

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer lenge! Hender ofte at jeg får vann i øynene. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg ikke tenkt på egentlig.. Jeg vasker jo ansiktet med vann, hender det kommer litt inn på øynene da. Samme med dusjen, men det renner jo liksom ikke vann over øyet da, da lukker jeg øynene 😅 

Optikeren mener jo også at vi bør ha pauser uten linser, selv om de skal kunne brukes hele tiden. Men jeg ser så vanvittig dårlig uten, så jeg bruker de hele tiden, en mnd i strekk. Og ved hver linsekontroll sjekker de øynene og sier de ser helt fine og friske ut, så da regner jeg med bruken min er ok. 

Så, så lenge du også følger opp med jevnlige kontroller, kan du nok bare fortsette som du gjør 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...