AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #1 Skrevet 28. mars 2019 Når jeg drikker vann (rent og godt) så får jeg sure oppstøt av det. Det er nok at jeg drikker bare et glass med vann så gulper jeg. Er det noen som har en "oppskrift" på hvordan en kan bli kvitt dette? Er det flere som opplever det samme som meg? Og hva gjør du for å unngå sure oppstøt? Gode tips mottas med stor takk Anonymkode: 28c41...c21
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #2 Skrevet 28. mars 2019 Hva legger du i sure oppstøt nå? Er det med magesyre eller smaker det fortsatt vann? Har reflux og ekstrem halsbrann, drøvtygging og sure oppstøt med spy i munnen opplever jeg daglig. Tetralac som du får på apoteket hjelper meg å regulere mavesyren i allefall. Anonymkode: ce6a4...948
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #3 Skrevet 28. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du i sure oppstøt nå? Er det med magesyre eller smaker det fortsatt vann? Har reflux og ekstrem halsbrann, drøvtygging og sure oppstøt med spy i munnen opplever jeg daglig. Tetralac som du får på apoteket hjelper meg å regulere mavesyren i allefall. Anonymkode: ce6a4...948 Det smaker syre. Anonymkode: 28c41...c21
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #4 Skrevet 28. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det smaker syre. Anonymkode: 28c41...c21 Da antar jeg at du har en del syre dannelse i magen fra før av. Også blir vannet og syren sammen lettere å gulpe opp. Jeg ville forsøkt å regulere mavesyren med pepsiduo, tetralac eller andre reseptfrie midler på apoteket i første omgang. Ta kontakt med legen din, men regner med at det samme sies der. Anonymkode: ce6a4...948
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå