AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #1 Skrevet 28. mars 2019 Min mann var en smule fordomsfull da vi ble sammen, mot homser og transer, men jeg har insistert hele veien at folk må få gjøre hva de vil i senga uten at han skal ha en mening om det. Han har etterhvert lært seg til å like en finger i rumpa. Men hver eneste gang han har fått det er det MYE prat om homofile menn. Jan Thomas, Erlend Elias, Blomster-Finn og andre feminine homser. Han fleiper om knekk i håndleddet og boaer som slenges på. Temmelig stereotypisk. Er dette en måte å understreke at han slettes ikke er homo selv om han liker anal-sex? Jeg bare lurer, og jeg kan ikke spørre han, da blir han sikkert skremt. Klient blir det i alle fall. Hva tror dere? Anonymkode: cf35d...1a1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #2 Skrevet 28. mars 2019 Høres ut som om han er livredd for at du/noen skal tro han er homofil fordi han liker en finger i rumpa. Det er faktisk helt normalt at menn liker det (selv om ikke alle gjør det) pga g-punktet de har inni rumpa. Med mindre man liker at en annen mann stimulerer den punktet, er man ikke homofil. Anonymkode: 36c9a...93e 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #3 Skrevet 28. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mann var en smule fordomsfull da vi ble sammen, mot homser og transer, men jeg har insistert hele veien at folk må få gjøre hva de vil i senga uten at han skal ha en mening om det. Han har etterhvert lært seg til å like en finger i rumpa. Men hver eneste gang han har fått det er det MYE prat om homofile menn. Jan Thomas, Erlend Elias, Blomster-Finn og andre feminine homser. Han fleiper om knekk i håndleddet og boaer som slenges på. Temmelig stereotypisk. Er dette en måte å understreke at han slettes ikke er homo selv om han liker anal-sex? Jeg bare lurer, og jeg kan ikke spørre han, da blir han sikkert skremt. Klient blir det i alle fall. Hva tror dere? Anonymkode: cf35d...1a1 Din mann er homo og fantaserer om menn når du ikke er tilstede. Det tyder hans seksuelle usikkerhet på. DUMP HAN Anonymkode: ad369...3b4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #4 Skrevet 28. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som om han er livredd for at du/noen skal tro han er homofil fordi han liker en finger i rumpa. Det er faktisk helt normalt at menn liker det (selv om ikke alle gjør det) pga g-punktet de har inni rumpa. Med mindre man liker at en annen mann stimulerer den punktet, er man ikke homofil. Anonymkode: 36c9a...93e Hvordan møter jeg dette da? Tier stille og bare la han slutte fred med egne tanker? Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Din mann er homo og fantaserer om menn når du ikke er tilstede. Det tyder hans seksuelle usikkerhet på. DUMP HAN Anonymkode: ad369...3b4 Haha, nei, jeg tror nok ikke han er homo. Men kanskje han fantaserer om menn? Men det har ikke jeg tenkt å spørre om. Dump han faktisk. Velkommen til KG 😄 Anonymkode: cf35d...1a1 1
LiseOslo Skrevet 28. mars 2019 #5 Skrevet 28. mars 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Din mann er homo og fantaserer om menn når du ikke er tilstede. Det tyder hans seksuelle usikkerhet på. DUMP HAN Anonymkode: ad369...3b4 Typisk umoden KG-kommemtar. Håper du egentlig er ironisk? 2
Gjest Alterego666 Skrevet 29. mars 2019 #6 Skrevet 29. mars 2019 Fyren virker jo litt homofob, men det kan være mange grunner til det, og det gjør ham ikke til et dårlig menneske. Normalisér anale gleder overfor ham med både ord og handling. Spør pm det er grunner til at han har slike stereotype holdninger til homofile. Det kan være miljøet han vokste opp i, eller til og med erfaringer med homofile som ikke helt har satt grenser for seg selv. Du virler oppriktig glad i ham, og det virker som om du ser at oppførselen hams ikke grunner i en egentlig nedsettende holdning til homofile. Jeg tror du har makten og evnen til å transformere hams holdninger, og at dere begge vil oppleve bonusen for dette i senga. Lykke til!👍🏻
Hunmedham Skrevet 29. mars 2019 #7 Skrevet 29. mars 2019 (endret) Fra Journal of Sexual Medicine. Analsex er ilke så utbredt blant homofile som vi ofte tror: 24,787 homofile og biseksuelle menn i alderen 18 til 77 år deltok i undersøkelsen og de har delt hva de gjorde under sitt siste samleie. Resultatet viser at det er oralsex med 72,7 prosent, samt å onanere partneren med 68,7 prosent, som er de mest populære seksuelle aktivitetene. 37,2 prosent svarte at de hadde analsex, enten som «giver» eller «mottaker». Endret 29. mars 2019 av Hunmedham 1
Rotemor Skrevet 29. mars 2019 #8 Skrevet 29. mars 2019 Selv mener jeg at en voksen homofob mann er umoden og lite reflektert. Det grenser mot lav intelligens å koble vanlig sex (som prostatastimuli er) med »kjendishomser». Det ligger i dagen at han rakker ned på dem. Han bør lære seg om seksualitet; det er hva jeg ville oppfordret til. Og ikke minst: Han kan jo plystre etter en finger i rumpa dersom det trigger homofobien i han.... 3
Tigertone Skrevet 29. mars 2019 #9 Skrevet 29. mars 2019 Veldig mange menn finner nytelse i å oppleve en finger eller liten analplugg. Da treffes prostata, som på en måte er mannens g-punkt. Det er ikke noe homofilt over det i det hele tatt. Men det kan jo høres ut som om han opplever det sånn, og har et sterkt markeringsbehov om å være det motsatte. Du kan jo si det til ham at du legger merke til at vitsing og fleiping om homofile øker i styrke hver gang dere har hatt litt anallek, og spørre ham hvorfor han gjør det. Det kan jo hende han ikke er oppmerksom på det selv, men at det skjer automatisk som en forsvarsmekanisme.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #10 Skrevet 29. mars 2019 1 hour ago, Hunmedham said: Fra Journal of Sexual Medicine. Analsex er ilke så utbredt blant homofile som vi ofte tror: 24,787 homofile og biseksuelle menn i alderen 18 til 77 år deltok i undersøkelsen og de har delt hva de gjorde under sitt siste samleie. Resultatet viser at det er oralsex med 72,7 prosent, samt å onanere partneren med 68,7 prosent, som er de mest populære seksuelle aktivitetene. 37,2 prosent svarte at de hadde analsex, enten som «giver» eller «mottaker». Du får vise ham dette og si at hvis han liker oralsex, så er han mer lik homofile enn om han liker en finger i rompa. Anonymkode: 45582...846 1
Gjest SeptemberRose Skrevet 29. mars 2019 #11 Skrevet 29. mars 2019 Han høres bare ut som han er redd for at du eller andre skal tro han er homo fordi han forbinder analsex med homofili. Det er hans egne fordommer.
Jalp Skrevet 29. mars 2019 #12 Skrevet 29. mars 2019 Dette er egentlig veldig enkelt. Han erfarer at det er mange fordommer mot homofile menn og at de latterliggjøres. At noen av homofile menn tildels også latterliggjør seg selv med overdreven skrulling. Han er rett og slett rett for å bli utstøtt og/ eller latterliggjort hvis man senker skuldrene og bare gir seg hen til den seksualiteten som er hans egen og at noen kan sette den i bås og kalle han homofil. Derfor kompenserer han ved hele tiden å påpeke at han ikke har denslags tilbøyeligheter bare fordi han liker anal stimulering. Dette er en mekanisme vi alle møter i det daglige. Sterke normer om atferd, seksualitet og moralistiske trusler fra visse grupperinger hvis vi ikke etterlever moralistenes trange rammer og behov for å sette folk i bås. Og paradoksalt nok...disse moralistene er de aller mest utrygge med behov for strenge normer, spesielt for seksualiteten.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #13 Skrevet 31. mars 2019 Tusen takk for gode svar. Han er selvsagt litt homofob, men det stikker ikke dypt. Jeg vil fortsette å skape trygghet rundt dette, slik at han kan ha et avslappet forhold til sin seksualitet. Jeg er veldig, veldig, veldig glad i han, og vil at han skal utfolde seg og nyte livet. Med tiden vil nok denne tullinga med skruller ta en slutt. Anonymkode: cf35d...1a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå