Gå til innhold

Han fant morgengaven!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søren og!

Jeg som hadde brukt så lang tid på å finne på noe, og endelig fått bestemt meg.. Tror du ikke han klarer å finne gaven!!!! :sinna:

Jeg hadde vært hos fotograf og tatt bilder av meg i bryllupsundertøy + div annet fint undertøy som jeg hadde kjøpt for anledningen.. Dette skulle jeg lime inn i et album og skrive noen kjærlighets sitater vedsiden av...

Men i går så fant han alt! Albumet, undertøyet og bildene!!! Det er nå ca. 3 uker til vi skal gifte oss og jeg må begynne helt på nytt!!! HJELP!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må du begynne på nytt? Kan han ikke få det selv om det ble litt på forskudd?

Skrevet

Synes det blir litt dumt.. Skulle jo være en overraskelse.. Må i hvertfall kjøpe meg nytt undertøy for det skal holdes hemmlig til den store dagen vår!

Gjest gjesta
Skrevet

Uffff, stakkars deg..... Kan godt forstå det føles utrolig kjipt!!.......

Men om du limer inn noe annet itillegg i albumet?

Ikke tenk på å stresse med å fikse noe nytt..., senere får han tid til å se på bildene oftere ;)

Men det er jo ditt valg hva du vil gjøre, for det er ikke så kult at han har sett alt.. *klem*

Skrevet
Synes det blir litt dumt.. Skulle jo være en overraskelse.. Må i hvertfall kjøpe meg nytt undertøy for det skal holdes hemmlig til den store dagen vår!

Hvis du har funnet undertøy som passer fint under kjolen du skal ha, hadde jeg ikke giddet å kjøpe nytt. Han har jo ikke sett det på deg "live", og kjolen har han vel ikke sett?

Gjest gjesta
Skrevet

Hvis du har funnet undertøy som passer fint under kjolen du skal ha, hadde jeg ikke giddet å kjøpe nytt. Han har jo ikke sett det på deg "live", og kjolen har han vel ikke sett?

Er noe helt annet på.. ;) Han kan umulig se for seg hvordan det vil se ut på deg... ;) Don't worry !

Gjest Anonymous
Skrevet

Fant han det? Var det pakket inn? Såfall hvorfor ikke?

Er han så frekk at han åpner pakker i såfall?

Dette virker jo litt latterlig.

Jeg synes heller ikke du må finne på noe nytt, ærlig talt. Ble han ikke glad når han så hva det var da??

Skrevet
Fant han det? Var det pakket inn? Såfall hvorfor ikke?

Er han så frekk at han åpner pakker i såfall?

Dette virker jo litt latterlig.

Jeg synes heller ikke du må finne på noe nytt, ærlig talt. Ble han ikke glad når han så hva det var da??

Hoved innlegger sier : Dette skulle jeg lime inn i et album og skrive noen kjærlighets sitater vedsiden av...

Man pakker jo ikke inn gaver som ikke er ferdig laget,eller?

Overmåtes frekt svar fra deg spør du meg..

Så til Kariannemor: Han har jo ikke sett gaven,han har sett delen til den.. Og det er to forskjellige ting,så gi ham albumet du :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Klart du ikke trenger å finne på noe nytt! Du sier jo at den ikke var helt ferdig, så han har enda mye å glede seg til! Han er sikkert superfornøyd med det han allerede har sett også! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hoved innlegger sier : Dette skulle jeg lime inn i et album og skrive noen kjærlighets sitater vedsiden av...

Man pakker jo ikke inn gaver som ikke er ferdig laget,eller?

Overmåtes frekt svar fra deg spør du meg..

Så til Kariannemor: Han har jo ikke sett gaven,han har sett delen til den.. Og det er to forskjellige ting,så gi ham albumet du :)

Hvis man ikke vil at noen skal finne en pakke så gjemmer man det godt eller pakker den inn ja. Hvertfall hvis man bor sammen!

Skrevet

Sett deg ned og ta det litt med ro, tenk deg om. Skjønner godt at du ble lei deg og "hysterisk" over dette, men det er da ikke verdens undergang? Gjør som de andre jentene her sier, gjør ferdig denne gaven og gi ham den som planlagt. Han kommer garantert til å bli kjempeglad, jeg lover!

Hvis du allikevel "må" overrakse ham med noe helt annet synes jeg du skal finne på noe lite og enkelt ved siden av, og fremdeles la dette være hovedgaven.

Skrevet

Huff, skjønner godt du er lei deg! Men skjønte han hva dette skulle bli? Har du fortalt han det? Kanskje du kan si; vent å se, og så eventuelt finne noe i tillegg? Eller kjøpe noe annet og så gi han bildene ved en annen anledning? :roll: Håper det ordner seg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjipe greier må jeg si...

Var så lur jeg at jeg la gaven hans igjen hos mamma og pappa, siden vi skal gifte oss på hjemmstedet mitt. Og det er jeg glad for at jeg gjore..

Sier som mange allerede har sagt, han har jo ikke sett hele gaven, og jeg tror han vil sette like mye pris på den, om ikke mer, når han får albumet helt ferdig.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Sett deg ned og ta det litt med ro, tenk deg om. Skjønner godt at du ble lei deg og "hysterisk" over dette, men det er da ikke verdens undergang? Gjør som de andre jentene her sier, gjør ferdig denne gaven og gi ham den som planlagt. Han kommer garantert til å bli kjempeglad, jeg lover!

Hvis du allikevel "må" overrakse ham med noe helt annet synes jeg du skal finne på noe lite og enkelt ved siden av, og fremdeles la dette være hovedgaven.

Akkurat :wink:

Skrevet

enig med deg.. :P

Skrevet

Hvis man ikke vil at noen skal finne en pakke så gjemmer man det godt eller pakker den inn ja. Hvertfall hvis man bor sammen!

Det hadde hun nok etter all sannsynlighet gjort også..

Men her i huset hender det at mannen plutselig åpner en skuff han ikke pleier eller skal hente noe innerst i kottet der han aldri er..

Skrevet

Det hadde hun nok etter all sannsynlighet gjort også..

Men her i huset hender det at mannen plutselig åpner en skuff han ikke pleier eller skal hente noe innerst i kottet der han aldri er..

Nettopp.. Gaven lå godt gjemt blant bakesakene mine, men så fant han da plutselig ut at han skulle bake!!! (Noe som aldri skjer her i huset...)

Men, men.. Kanskje jeg kan lime inn noen andre bilder i albumet også, og skrive noen dikt osv...

Har i allefall bestilt et øl-glass fra www.yourstuff.no med en tegning som jeg har laget av oss to... + gravert inn datoen for bryllupet.. Så da får han i allefall en overaskelse!!!

Ble bare veldig frustrert.... :ler:

Skrevet

Det ordnar seg nok, skal du sjå.

Eg trur min kjære har nok sjølvdisiplin til at viss eg seier at det er ein plass han ikkje må sjå, så gjer han det heller ikkje... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...