Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem sender man takkekort til? Alle som gir gave, eller bare til de som er i selskapet? 

Anonymkode: e0d00...145

Skrevet

Alle som gir dåpsgave, selvsagt! Det er da bare rett og rimelig at de som ikke er invitert, men som gir gave fordi de mener det er verdt å gi gave til dåpen, fortjener et ordentlig takkekort de også. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vi sendte til alle som ga gave. 

Anonymkode: 9e4a1...fe0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gitt gave til konfirmasjon selv om jeg ikke var invitert. Fikk ikke takkekort. Snakket med en venninne som ikke fikk takkekort da hun ga gave i bryllup og dåp. Derfor jeg lurte..

Ellers har jeg alltid vært invitert når jeg har gitt gave, så aner ikke hva som er vanlig

Skrevet

Da forstår jeg at du lurer, men du og din venninne har rett og slett vært utsatt for personer som mangler en hel del når det gjelder folkeskikk. Man takker jo for gaver man får. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi ha fått takk når vi har møtt gavemottakerne senere, og via sms. Bare ikke kort.

Syntes det var leit å ikke få takkekort med bilde, venta på det en stund.. Men regna senere med at det kun var de som var tilstede som fikk kort. Det er jo gjerne mange flere som gir gave enn som er tilstede. Noen ganger litt perifere som det blir rart å gi kort med bilde til og.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man takker jo for gaven i selskapet når giveren er der. Og til de man møter senere, flr takkekortene er produsert. Men skal man sende melding til de man sannsynligvis ikke møter på en stund og takke, eller holder det å sende takkekort så fort de er laget etter et par uker?

Blir det smør på flesk?

Takkekort for blomsterhilsen til oss på banyens dag også?

Skrevet

Vi sendte takkekort til alle som ga gave eller oppmerksomhet i form av blomster både ifm fødselen og dåpen. Kombinerte det i samme kortet.

Husker ikke helt ordlyden, men var noe i duren «tusen takk for oppmerksomheten i anledning mini-skruf sin ankomst her til verden og for gaven hun fikk på sin dåpsdag»  Valgte et vanlig bilde, ikke med dåpskjole 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...