Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Noen som har en å anbefale, helst en uten for mye glitter i som gir naturlig glød og er fin til hverdags. Trenger å friske meg opp litt!

Har solpudder som jeg bruker mye, men tenkte det kunne være greit å variere med litt rouge også. Har ikke brukt rouge på lenge, og lurer på hvilke merker/ farger som er bra og holder godt. Er ganske lys, i både hår og hud.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt ny rouge som jeg vil skryte av, nemlig rougen fra Dior. Jeg kjøpte den i en farge som heter Rouge Feu (nr 863), den er rødaktig med varm undertone, og jeg tipper den passer for de aller fleste. Kostet 295,- om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Takk for tips, Lilith :) Dior pleier å ha gode produkter, kanskje jeg skal teste ut den. Er den du har kjøpt flytende eller i pudderform? Har hørt litt forskjellig, mht hva som holder best..

Gjest gjest1
Skrevet

Chanel chanel chanel! :) Vanskelig å anbefale farge..det må du nesten prøve selv.

Lancome var en skuffelse..likså YSL. Clinique er heller ikke like god som Chanel, men ok nok.

Selv liker jeg pudder-rouge bedre enn krem. Det er kanskje en vanesak, men synes det er litt vanskelig å få krem-rouge til å bli seende naturlig ut, uansett hvor forsiktig jeg påfører. Har du tørre kinn, så hold deg unna..

Gjest Gjesta
Skrevet

Rougen fra Dior er en helt normal pudderrouge. Den er lett å påføre, og du blir ikke seende ut som en klovn. Jeg hadde en rouge fra Maybelline som så bra ut i lampelys, men ute i dagslys så jeg at den hadde masse glitter.

Chanel synes jeg er litt hardere i konsistensen.

Gjest Aurélie
Skrevet

Jeg bruker Chanel, fargen heter Caprice, den er litt korallaktig rød, sitter lenge og ser naturlig ut. Gir meg friske roser i kinnene :)

Skrevet

Lip an cheek stainer fra Body Shop er bra!

Gjest Odense
Skrevet
Jeg har akkurat kjøpt ny rouge som jeg vil skryte av, nemlig rougen fra Dior. Jeg kjøpte den i en farge som heter Rouge Feu (nr 863), den er rødaktig med varm undertone, og jeg tipper den passer for de aller fleste. Kostet 295,- om jeg ikke husker helt feil.

Den koster 190kr på SN.. :)

Skrevet

Jeg bruker en firkantet eske fra Loreal, med liten kost oppi. Er veldig fornøyd, ser utrolig nturlig ut. Den er i pudderform, men føles som krem når jeg har den på, i den forstand at den ikke føles tørr. Også lukter den kjempe godt! Finnes i fire fem ulike farger, jeg har den mest rosa av dem. Koster rundt hundrelappen.

Gjest Odense
Skrevet
Jeg bruker en firkantet eske fra Loreal, med liten kost oppi. Er veldig fornøyd, ser utrolig nturlig ut. Den er i pudderform, men føles som krem når jeg har den på, i den forstand at den ikke føles tørr. Også lukter den kjempe godt! Finnes i fire fem ulike farger, jeg har den mest rosa av dem. Koster rundt hundrelappen.

Den har jeg også! veldig fornøyd, gir god farge og sitter godt :)

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Versarce og Body Shop er de to jeg bruker! Førstnevnte er finest om kvelden siden den er litt glitrende(men ikke for mye) Sistnevnte(de kompakte) er greie til dagtid.

Skrevet

Den har jeg også! veldig fornøyd, gir god farge og sitter godt :)

Er også veldig fornøyd med denne. De heter Blush Delicieux, tror jeg.

Skrevet

En ting er sikkert. Hold deg LAAANGT unna YSLs "Blush variations"! Makan til dårlig rough må du lete lenge etter. Den blir VELDIG ujevn.

Når jeg har fått sagt det, er jeg veldig fornøyd med The Body Shop sine produkter. En litt rose/fersken-aktig farve er det som gir rough en mest naturlig look...

Skrevet

Mange gode tips her. Takk skal dere ha, jenter! :)

Skrevet

Jeg er mest fornøyd med chanel sin. Har også en fra lancome, som jeg ikke er helt fornøyd med, og en fra dior, som også er veldig god.

Gjest siri piri
Skrevet

er fornøyd med Clinique sin jeg. Men ikke overbegeistret heller. Så har jeg faktisk ikke prøvd så mye annet da. Kjøpte den vel først og fremst fordi det var tilbud, kr81,-(!) på SN

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...