Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 18 han var 45. Jeg hadde ikke lyst, men var for ung og dum til å si nei før det gikk for langt. Det hele var ekkelt. Selvom han var en kjekk mann så husker jeg at jeg tenkte at han hadde gammel hud. Ellers har jeg hatt sex med folk på min egen alder +/- 2-3 år. Er i dag 31. 

Anonymkode: f4696...e4d

Er din tidligere elsker 57 år idag, og har du kontakt med ham ?

Anonymkode: 78619...245

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du og blir 45 år om 14 år. Og de årene går dessverre alt for fort....Ikke alle har "gammel" hud i 40 årene.

Hun mener sikkert at det føltes annerledes enn det hun var vant med som 18-åring da vet du.

Anonymkode: 8c3f6...e8c

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada jada helt sant, hvorfor ikke runde av til 80 år ?

fordi han var 79...

• Liker 1
Skrevet

En lever bare en gang 

så  derfor vil jeg knulle til jeg dør...

Uansett alder...

M@ster

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
På 29.3.2019 den 20.36, Master1 skrev:

En lever bare en gang 

Uansett alder...

M@ster

Enig der!

AnonymBruker
Skrevet

31. Jeg var 22. 

Anonymkode: ed119...a6d

AnonymBruker
Skrevet
På 28.3.2019 den 19.01, Iben94 skrev:

Kvinner: av ren nysgjerrighet - hvor gammel er den eldste mannen du har hatt sex med? 

79 år her 🙋‍♀️

Ren nysgjerrighet, var han flink? 

Anonymkode: d0b45...320

AnonymBruker
Skrevet

59, jeg er 28 :)

Anonymkode: 344da...796

• Liker 2
Skrevet

Min mor fikk besøk av ei venninne ei helg, de skulle male stuen. En stund etter av vi har lagt oss på loftet, hørte jeg lett knirkelyder og små klynk. Å joda det stemte nok det jeg tenkte. Uredd som jeg var snek jeg meg inn til henne og spurte om hun var lei seg, å neida, kom hit hvisket hun. I den alderen var jeg 25 og uredd, hun var 50 og milf. Vi hørte min mor snorket i etasjen under, og hadde ikke peiling på hva vi gjorde. Hun hadde sett hvordan jeg beundret kroppen hennes, så det var derfor hun lagde lyder for å tenne meg, sa hun. Vi hadde god kontakt i senere, sist gangen var på hennes 60-årsdag, og jeg er fremdeles glad i henne❤️

• Liker 1
Skrevet
På 28.3.2019 den 19.45, NotYou skrev:

30år, så ikke akkurat gammelgubbe :) Er selv 27. 

Trodde du var eldre 😄 sorry avsporing.

Eldste jeg har ligget med var 53. Mye eldre enn meg, men vi hadde en slags romanse. 

• Liker 2
Skrevet
På 29.3.2019 den 10.34, Master1 skrev:

Nyt sexen uansett  alder...

husk

du lever bare en gang

M@ster

Vi lever ikke bare en gang tror jeg. Men forøvrig enig når kjemi er der og ingen blir noen lidende part! 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med en på 57 i juni i fjor. Jeg er 20. :)

Anonymkode: d7ba7...7d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 16 år og hadde sex med en mann på 38, han var gift. Jeg kom hjem til han når kona ungene var borte. Han var helt fantastisk. I dag er jeg 29 år, hender jeg fremdeles tenker på sexen med han. 

Anonymkode: 7f87a...9e7

AnonymBruker
Skrevet
På 29.3.2019 den 20.36, Master1 skrev:

En lever bare en gang 

Uansett alder...

M@ster

You wish. Tenk om du kommer i mannlig overgangsalder og blir hardt rammet?

Så bare vent til alderen tar deg og du blir impotent.... eller lysta forsvinner pga mangel på testosteron. Uten testosteron eller ved lave nivåer av det, har man ikke sexlyst overhodet. Rammer både menn og kvinner. Kvinner trenger også testosteron for å ha sexlyst etter overgangsalderen, men de mister den ofte. Menn kan også ha en "overgangsalder", men den skjer over mange flere år enn kvinner, og testosteronnivået synker sakte, men sikkert.

Pussig nok gjelder dette ikke ALLE menn og kvinner, men en del. Men ikke alle blir rammet, og de må vel anses som heldige.

Anonymkode: daaae...27f

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

You wish. Tenk om du kommer i mannlig overgangsalder og blir hardt rammet?

Så bare vent til alderen tar deg og du blir impotent.... eller lysta forsvinner pga mangel på testosteron. Uten testosteron eller ved lave nivåer av det, har man ikke sexlyst overhodet. Rammer både menn og kvinner. Kvinner trenger også testosteron for å ha sexlyst etter overgangsalderen, men de mister den ofte. Menn kan også ha en "overgangsalder", men den skjer over mange flere år enn kvinner, og testosteronnivået synker sakte, men sikkert.

Pussig nok gjelder dette ikke ALLE menn og kvinner, men en del. Men ikke alle blir rammet, og de må vel anses som heldige.

Anonymkode: daaae...27f

Ingen problemer så langt ihvertfall 

heller bare enda mere potent

M@ster

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vist det jeg vet i dag, hadde jeg valgt å ikke gifte meg og få barn. 

Da hadde jeg levd singel livet fult ut og hatt sex med de som dukket opp på min vei.

Den yngste var 17 og jeg var 32, den eldste var 63 og. jeg 34. Hun på 17 var ei negresse, fantastisk blow job. Hun på 63, fantastisk erfaring og deilige triks. Skulle gjerne opplevd flere sex partnere, men familelivet og barna betyr mye for meg. Så nå vil aldri jeg ikke gjøre noe for å ødlegge det. 

Anonymkode: 17d7c...6eb

AnonymBruker
Skrevet

Har ligget med en på 55.

J27

Anonymkode: 64aad...17d

AnonymBruker
Skrevet
På 15.4.2019 den 12.50, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vist det jeg vet i dag, hadde jeg valgt å ikke gifte meg og få barn. 

Da hadde jeg levd singel livet fult ut og hatt sex med de som dukket opp på min vei.

Den yngste var 17 og jeg var 32, den eldste var 63 og. jeg 34. Hun på 17 var ei negresse, fantastisk blow job. Hun på 63, fantastisk erfaring og deilige triks. Skulle gjerne opplevd flere sex partnere, men familelivet og barna betyr mye for meg. Så nå vil aldri jeg ikke gjøre noe for å ødlegge det. 

Anonymkode: 17d7c...6eb

Spiller ingen rolle at hun var en neger. Unødvendig å nevne. 

Anonymkode: ec866...2e5

AnonymBruker
Skrevet

52 mannen min. Jeg er også 52.

Anonymkode: a73d3...ae3

AnonymBruker
Skrevet
På 15.4.2019 den 10.02, AnonymBruker skrev:

Jeg var 16 år og hadde sex med en mann på 38, han var gift. Jeg kom hjem til han når kona ungene var borte. Han var helt fantastisk. I dag er jeg 29 år, hender jeg fremdeles tenker på sexen med han. 

Anonymkode: 7f87a...9e7

Nå kommer du til å få mye hat fra kvinner som har hatt menn med yngre elskerinner😂🙈

Anonymkode: 751f1...e69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...