Basementart Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Rundt denne tiden, altså sånn i 12-13 tiden, så blir jeg alltid så veldig søvnig.. Det er utrolig plagsomt spesielt nå som jeg er midt i eksamenslesing. Har mange ganger sovnet over bøkene... Hjelper jo med en sterk kopp kaffe eller to, en tur ut i frisk luft eller litt kaldt vann i ansiktet.. men.. jeg skulle gjerne slippe å bli så trøtt. Hva kan det komme av? Jeg har et normalt sunt kosthold og trener 2-3 ganger i uken. Er ellers forholdsvis mye i aktivitet, bortsett fra nå da som jeg stort sett sitter bøyd over bøkene...
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 Er du allergisk? Jeg hadde tatt en test på det hos legen, for jeg har det på akkurat samme måte og er allergisk og "driten" begynner nå Uansett når jeg legger meg på kvelden er jeg ALLTID trøtt og sliten akkurat på denne tiden av året... Men ellers har jeg det bra..'
Gjest Litjmæ Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Jeg og har det med å bli trøtt sånn etter lunsj. Det hjelper med kaffe, men det som hjelper mest er å legge seg tidligere på kvelden og stresse litt mindre på dagene
Gjest Bhsiltsk Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Jeg pleide også å bli det tidligere, men så leste jeg en artikkel http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273777 og begynte å følge det, og nå blir jeg ikke trøtt i løpet av dagen! Føler meg helt uthvilt, og det er bare fantastisk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå