Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere som ikke kommer inn nå?

Anonymkode: 79635...e4c

Ikke jeg heller 🙈

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts her! Ser at dere endelig kommer inn også. Så bra. :)

Anonymkode: 53a81...eea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mheihei skrev:

🤮 dette skjer hvert år, de burde jo klare å lære seg teknikker slik at det ikke skjer! 

Det ville kostet sykt mye å ha et system som takler mange hundretusen innlogginger samtidig i løpet av de første timene, og til ingen nytte, siden man har nesten en måned på seg til å sjekke skattemeldingen og gjøre endringer.

Synes faktisk det er veldig bra at de ikke prioriterer å kaste bort penger på det. 

Anonymkode: 99de1...ce8

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke inn :(

Anonymkode: d5184...c9f

AnonymBruker
Skrevet

Flere som ikke får til å åpne appen? 

Anonymkode: fca07...fda

AnonymBruker
Skrevet

Nei kommer ikke inn, nettstedet er ikke tilgjengelig! Åhhh sånn er det hvert år 😕

Anonymkode: 9b899...27a

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Mheihei skrev:

🤮 dette skjer hvert år, de burde jo klare å lære seg teknikker slik at det ikke skjer! 

De bruker ikke så mye som det ville kostet fordi sidene kollapser en gang i året 😛 

Anonymkode: b3f25...e0d

AnonymBruker
Skrevet

Er det andre som erfarer at man ikke får logget inn? Dvs, at siden (til slutt) kommer opp, men at man ikke kommer inn? Jeg har forsøkt både bank-ID på mobil og kodebrikke (jeg har brukt begge deler i flere år) og får nå plutselig beskjed om at ingen av dem virker.

Anonymkode: 3206c...6c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det andre som erfarer at man ikke får logget inn? Dvs, at siden (til slutt) kommer opp, men at man ikke kommer inn? Jeg har forsøkt både bank-ID på mobil og kodebrikke (jeg har brukt begge deler i flere år) og får nå plutselig beskjed om at ingen av dem virker.

Det skjer hvert eneste år. Det er så stor pågang så siden kollapser 

Anonymkode: 31f0a...409

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det skjer hvert eneste år. Det er så stor pågang så siden kollapser 

Anonymkode: 31f0a...409

Ja, det har jeg også vært borti, at siden er nede. Det er den i kveld også. Men til slutt kom jeg inn, men min innloggingsinfo funket ikke. Har det også skjedd pga pågangen?

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får man regning i posten ved baksmell? :klo:  

Anonymkode: ac8e8...64c

Prøver en gang til. 

Anonymkode: 5be98...26b

AnonymBruker
Skrevet

Hva er konsekvensene av atvde harvberegnet for høy verdi på boligen min?

Anonymkode: 183e7...37d

AnonymBruker
Skrevet

Hva er konsekvensene av at de  har beregnet for høy verdi på boligen min? Og hva kan jeg gjøre med det?

Anonymkode: 183e7...37d

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk å sjekke om du kan søke om skattebegrensning! 

Anonymkode: 5ae6b...170

Da må man ha fått det i fjor. 

Anonymkode: 9b6a9...5c0

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har jeg også vært borti, at siden er nede. Det er den i kveld også. Men til slutt kom jeg inn, men min innloggingsinfo funket ikke. Har det også skjedd pga pågangen?

Ja garantert. Bare prøv igjen snart. Mitt funker heller ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Ny i dette her og har et par spm. Har prøvd å google meg frem, men finner ikke svar, så håper noen kloke hoder her kan svare meg 😊 

Hvis ikke jeg har noe å tilføre/endre på denne skattemeldingen som er kommet i kveld, er det da det endelige oppgjøret? Eller kan det komme endringer selv om jeg ikke endrer på noe? 

Anonymkode: c778f...742

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så overraskende med blå blå regjeringen som skal finansiere de rikeste; skatten økte mer enn lønnsveksten. Hadde nå enda de pengene gått til de svakeste i samfunnet skulle jeg betalt med glede.

Anonymkode: dc122...226

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver en gang til. 

Anonymkode: 5be98...26b

Det ble besvart for noen sider siden :) 

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får en (eller to) pdf-regning i innboksen på altinn, og beskjed om det på epost og sms (tror jeg). Er det en viss størrelse på beløpet, er det delt opp i to regninger med forfall til ulik tid.

Anonymkode: d3432...0a1

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får man regning i posten ved baksmell? :klo:  

Anonymkode: ac8e8...64c

Anonymkode: c62ba...c98

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det ble besvart for noen sider siden :) 

Anonymkode: c62ba...c98

De har plutselig slått sammen 3-4 ulike tråder om skattemeldingen nå, så jeg skjønner godt at enkelte blir en smule forvirret.

Anonymkode: 70f77...a20

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri forstått meg helt på hvordan jeg får sjekket om opplysningene er riktig. Jeg ser på det som en enorm oppgave pga dyskalkuli som gjør at jeg ikke klarer å tenke logisk når det kommer til tall og regning. Hvordan gjør dere det? Har dere en "enkel" fremgangsmåte?

Leser at jeg må se at opplysningene stemmer ved å sammenligne med årsoppgave fra bank, evt nav osv. Men jeg tror ikke jeg klarer å forstå hvordan jeg skal regne ut og jeg er redd for å endre noe uten å være helt sikker. 

Hvor kan jeg evt bestille en time for å få hjelp til grundig gjennomgang? 

Anonymkode: 9b1d4...f6f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...