Gå til innhold

Sex med eldre mann.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Good old times!🙌

Anonymkode: 286f3...b70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja altså jeg mente ikke at han var GAMMEL. Bare at han er endel ELDRE enn meg. Er jo snakk om 20 år :) 

Det endte ikke så godt, dessverre. 

Ts.

Anonymkode: 22d28...178

hentet han deg? 

Anonymkode: 10cdc...227

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg er eldre enn deg. Men vi har til og med større aldersforskjell enn dere. Jeg er 35 og han er 58. Vi har vært sammen i 2,5 år. Selv om det er stor aldersforskjell så er vi ganske like mtp livssituasjon. Vi er begge skilt, har barn som ikke er så langt fra hverandre aldermesssig. 

Ingen av oss ønsker flere barn. Jeg tror det har mye å si om dere er på samme sted når det gjelder slike ting. 

Nå er jo din såpass ung at han kan fint få (flere) barn, og du er så ung at du kanskje ikke har fått de barna du vil ha?

Tenk over dette. Om det ikke er tema, eller om det kan løses så synes jeg ikke aldersforskjellen er noe problem 

Anonymkode: 789b7...1e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hentet han deg? 

?????😨

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

omgivelsene i Norge tilsier at det blir kritisert uansett, sånn er det bare.

Ja, nettopp. Og desverre blir det enda verre når dama er eldst.  Noe helt annet å gå og holde hender i en by utenlands .  Gå på restaurant, bar osv.  Vi har gitt vårt bidrag til Norwegians økonomiske vekst, for å si det sånn.  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?????😨

hvor møttes dere?

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor møttes dere?

Hvem? 😵

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem? 😵

du og pulevennen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ts. 

Han har dame..... Vet ikke hva mer jeg skal si. Ganske knust. 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ts. 

Han har dame..... Vet ikke hva mer jeg skal si. Ganske knust. 

ok, var du nummer to hele veien? hva har han sagt mer til deg? er han taus, og har glemt deg?

er du klar for å date nå?

AnonymBruker
Skrevet

slik forhold som dere har hatt så er det nok kun den tøffe siden i deg som må uttrykkes, at du har lengtet at han skal bli kjæresten din i tillegg, det blir rett og slett for mye. Han kan aldri ha betraktet deg som kjæreste emne, men kun at han har rett og slett vært på tent på deg fordi du er så vakker. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Han har vært sammen med henne i rundt 10 år. De står ikke som forhold i fb og de bor ikke sammen. Men de har heller ikke åpent forhold (spurte om det). Han sa han ikke fikk nok oppmerksomhet og sex med henne, var blitt glad i meg men kom aldri til å forlate meg for henne. 

Tenk å ha vært så naiv i 1 år da gitt!!!! 

Gjest Alterego666
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Han har vært sammen med henne i rundt 10 år. De står ikke som forhold i fb og de bor ikke sammen. Men de har heller ikke åpent forhold (spurte om det). Han sa han ikke fikk nok oppmerksomhet og sex med henne, var blitt glad i meg men kom aldri til å forlate meg for henne. 

Tenk å ha vært så naiv i 1 år da gitt!!!! 

Du er ikke den første, og vil heller ikke bli den siste. Bakover at det ikke kan trøste deg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 og sammen med en på 47. Og vi har vært sammen nesten ett år. Flytta sammen samme dag som vi ble sammen 😊 Er ikke så uvanlig med litt aldersforskjell da! 

Anonymkode: f4123...2d0

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 25 og sammen med en på 47. Og vi har vært sammen nesten ett år. Flytta sammen samme dag som vi ble sammen 😊 Er ikke så uvanlig med litt aldersforskjell da! 

Anonymkode: f4123...2d0

Oisann!!!

Anonymkode: 1b5fa...7b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

har du sjekket ut om du kan få kontakt med noen jevnaldrende, tror dem er tent å få sex.

AnonymBruker
Skrevet
På 28.3.2019 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen med en, var faktisk 19 år mellom oss også. Vi ble sammen når jeg var 16 og var sammen til jeg var 25, da byttet han meg ut med en på 18. 

Anonymkode: e09ad...158

Huff da. Typisk noen voksne mannfolk som bare vil ha 18- 20 åringer..så når du nærmer deg 30 år så blir du alt for gammel for en på 40+...er det skjult hebefili ? Mannfolk som elsker uskyld og ikke tenner på voksne kvinner.

Anonymkode: 0df3c...4c0

AnonymBruker
Skrevet

Hei TS.

Gjetter at han er glad i deg også. Han vil sikkert ha deg hvis du tillater det.

Hilsen mann

Anonymkode: 4412a...c6f

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hei TS.

Gjetter at han er glad i deg også. Han vil sikkert ha deg hvis du tillater det.

Hilsen mann

Forresten når jeg er 45 hadde jeg vært sjeleglad for å ha en 25 åring. Heldig, heldig mann!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Forresten når jeg er 45 hadde jeg vært sjeleglad for å ha en 25 åring. Heldig, heldig mann!!

Glemte. Et par jeg kjenner har ca samme alder som dere. De har vært sammen i 3 år og har barn nr2 på vei. Han har barn fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...