AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #21 Skrevet 28. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noe tull, du var med på leken selv! Ikke skyld på mannen. Dette er så typisk kvinner, de tror at det skal bli noe mer selv om man sier fra på forhånd at det kun er sex. Anonymkode: b8e68...e4c Hvorfor er det tull? Jeg var jo ikke noe mer enn et objekt i hans øyne. Har ikke gitt han skylden for noe som helst. Det var vel litt mer "selvskading" fra min side når jeg fortsatte å ha sex med han etter at følelsene oppstod. Der holder jeg meg 100% ansvarlig. Men jo, jeg var et objekt. Han var også er objekt i mine øyne før jeg fikk følelser for han. Når man har en ff så bruker man jo kroppene til hverandre. Forstår du det lettere nå? Det jeg prøver å fortelle TS er at det er lite smart å forsette å pule på en mann etter at hun er forelsket. Når de sterke følelsene er der så er det mye vanskeligere å kutte kontakten og det er usunt å gå rundt å håpe på at det blir noe. Anonymkode: d5512...91f 3
Jalp Skrevet 28. mars 2019 #22 Skrevet 28. mars 2019 Til TS: På bakgrunn av det du skriver er min oppfatning følgende: Aldersforskjell har en tendens til å skape forargelse i omgivelsene men det skal du ikke ta hensyn til. Men aldersforskjellen kan være et problem fordi han har endel av sitt liv bak seg og du har det meste foran deg. Det kan være at han ikke ønsker barn mens du kanskje kommer dit at du vil bli mor. Dette er ett eksempel på elementer som kan bli et problem. Dette er noe han kanskje tenker mye på og antar at dette på ett eller annet tidspunkt vil medføre at du vil forlate han. Dermed kan det være at han bevisst eller ubevisst ikke tør å slippe deg helt innpå. En ikke uvanlig beskyttelsesmekanisme. Dette bør dere ta litt tak i for kanskje er det slik at dere har felles tanker om framtiden. Så her er dialogen nøkkelen.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #23 Skrevet 28. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det tull? Jeg var jo ikke noe mer enn et objekt i hans øyne. Har ikke gitt han skylden for noe som helst. Det var vel litt mer "selvskading" fra min side når jeg fortsatte å ha sex med han etter at følelsene oppstod. Der holder jeg meg 100% ansvarlig. Men jo, jeg var et objekt. Han var også er objekt i mine øyne før jeg fikk følelser for han. Når man har en ff så bruker man jo kroppene til hverandre. Forstår du det lettere nå? Det jeg prøver å fortelle TS er at det er lite smart å forsette å pule på en mann etter at hun er forelsket. Når de sterke følelsene er der så er det mye vanskeligere å kutte kontakten og det er usunt å gå rundt å håpe på at det blir noe. Anonymkode: d5512...91f Skjerp deg, du har et håpløst forhold til sex. Det er 2 mennesker som møtes for å ha det deilig sammen. Man er IKKE en kropp eller et objekt. Ser du på noen slik så er det ikke rart det går galt mentalt. Tipset er også å ikke møtes for ofte, maks 1 gang i uken. Ikke bruk tid sammen utenom sextreffene. Anonymkode: b8e68...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #24 Skrevet 28. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjerp deg, du har et håpløst forhold til sex. Det er 2 mennesker som møtes for å ha det deilig sammen. Man er IKKE en kropp eller et objekt. Ser du på noen slik så er det ikke rart det går galt mentalt. Tipset er også å ikke møtes for ofte, maks 1 gang i uken. Ikke bruk tid sammen utenom sextreffene. Anonymkode: b8e68...e4c Ro deg ned. Ja det er to mennesker som møtes for å ha sex... for å ha det deilig og for å nyte kroppene til hverandre uten følelser inni bildet. Ikke noe mer enn det. Men ok, skal ikke bruke ordet objekt mer siden du reagerte så kraftig på det. Det var dårlig ordvalg. Burde kanskje sagt at han kun så på meg som noe han kunne nyte. Anonymkode: d5512...91f 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #25 Skrevet 28. mars 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor vi reiser? Tenker du på ferie eller i hverdagen? Vil ikke tro vi gjør så veldig mye annerledes enn andre par.. Alt fra kino, middag ute, tur med hunden i fjellet, besøke familie .. Vi hadde en uke i Danmark i sommer og denne helga skal vi sammen weekendtur med felles venner for å stå slalåm.. Sommeren har vi ikke planlagt ennå. Anonymkode: e0625...042 ok, så dere reiser som venner og ikke kjæreste par. Har dere sex i mellom slagene eller på natta på reisene deres? Anonymkode: 10cdc...227
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #26 Skrevet 28. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ro deg ned. Ja det er to mennesker som møtes for å ha sex... for å ha det deilig og for å nyte kroppene til hverandre uten følelser inni bildet. Ikke noe mer enn det. Men ok, skal ikke bruke ordet objekt mer siden du reagerte så kraftig på det. Det var dårlig ordvalg. Burde kanskje sagt at han kun så på meg som noe han kunne nyte. Anonymkode: d5512...91f men regner med du elsket det du så, og var delaktig at det ikke bare handlet om han? Anonymkode: 10cdc...227 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #27 Skrevet 28. mars 2019 Man er ikke eldre når man er i 40 årene Anonymkode: c1cc8...e81
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #28 Skrevet 28. mars 2019 når kvinne er 25 år så er hun rett og slett moden, så her er det ikke annet enn at det er to personer som kommuniserer godt med hverandre, og blir tilslutt tiltrukket av hverandre. Trenger vi da et slik forumtråd i hele tatt da? Anonymkode: 10cdc...227
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #29 Skrevet 28. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: men regner med du elsket det du så, og var delaktig at det ikke bare handlet om han? Anonymkode: 10cdc...227 Ja. Anonymkode: d5512...91f
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #30 Skrevet 28. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: d5512...91f nettopp, da er det rett og slett vært gjensidig, så er har dere fått god utbytte i deres relasjon som gjør dere begge gode, og ser samme verdi. Anonymkode: 10cdc...227 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #31 Skrevet 28. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ok, så dere reiser som venner og ikke kjæreste par. Har dere sex i mellom slagene eller på natta på reisene deres? Anonymkode: 10cdc...227 Hvorfor skulle vi reise som venner? Vi er åpne kjærester, holder hender og kysser når vi føler for det. i Vbor jo til og med sammen. Sex har vi såklart også når vi er på ferie, men tar hensyn til de rundt. Ikke alltid det passer seg. Anonymkode: e0625...042
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #32 Skrevet 28. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle vi reise som venner? Vi er åpne kjærester, holder hender og kysser når vi føler for det. i Vbor jo til og med sammen. Sex har vi såklart også når vi er på ferie, men tar hensyn til de rundt. Ikke alltid det passer seg. Anonymkode: e0625...042 ok, jeg trodde dere kun var sexpartnere... Anonymkode: 10cdc...227 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #33 Skrevet 28. mars 2019 Hvordan traff dere hverandre? Anonymkode: 1af44...712
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #34 Skrevet 28. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: nettopp, da er det rett og slett vært gjensidig, så er har dere fått god utbytte i deres relasjon som gjør dere begge gode, og ser samme verdi. Anonymkode: 10cdc...227 Ja nettopp. Har aldri sagt at det var noen sin skyld. Det eneste som var dumt var at jeg fortsatte å ha sex med han etter at jeg fikk følelser for han. Det var veldig tøft å "gå fra han". Men det var det eneste rette, fordi han ville aldri noe mer uansett hvor mye ønsket det. Jeg var jo bare 18 og han 33 så vi var på veldig forskjellige steder i livet. Det er ikke hans feil. Jeg legger ikke skylden på han. Det var kun min feil at jeg lot det vare så lenge og at jeg fikk kjærlighetssorg. Anonymkode: d5512...91f 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #35 Skrevet 28. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ok, jeg trodde dere kun var sexpartnere... Anonymkode: 10cdc...227 Vi begynte vel egentlig som det, men etterhvert fant vi ut etter noen måneder at vi begge ville mer. Anonymkode: e0625...042
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #36 Skrevet 28. mars 2019 Jeg var sammen med en, var faktisk 19 år mellom oss også. Vi ble sammen når jeg var 16 og var sammen til jeg var 25, da byttet han meg ut med en på 18. Anonymkode: e09ad...158 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #37 Skrevet 28. mars 2019 Takk for innspill folkens. Vi møttes på en fest, faktisk. Endte i ons og fortsatte etter det.. Jeg har skrevet til han at jeg gjerne vil ha en prat med han, så da får vi se hva som skjer. Jeg bryr meg helt ærlig ikke om aldersforskjellen, jeg syns han er utrolig sexy og jeg har aldri hatt så bra sex før. Men jeg vet ikke om han har sex med andre heller, så.. Enten fortsetter vi eller så avslutter vi 😊💚 Anonymkode: 22d28...178
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #38 Skrevet 28. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for innspill folkens. Vi møttes på en fest, faktisk. Endte i ons og fortsatte etter det.. Jeg har skrevet til han at jeg gjerne vil ha en prat med han, så da får vi se hva som skjer. Jeg bryr meg helt ærlig ikke om aldersforskjellen, jeg syns han er utrolig sexy og jeg har aldri hatt så bra sex før. Men jeg vet ikke om han har sex med andre heller, så.. Enten fortsetter vi eller så avslutter vi 😊💚 Anonymkode: 22d28...178 hvilken parfyme bruker du? Anonymkode: 10cdc...227
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #39 Skrevet 28. mars 2019 Hvorfor spør du.........🤔 Anonymkode: 22d28...178
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #40 Skrevet 28. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spør du.........🤔 Anonymkode: 22d28...178 nysgjerrigper, og hvilke kvinner jeg skal flørte med. Anonymkode: 10cdc...227 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå