AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #1 Skrevet 28. mars 2019 Jeg er 25, han er 44. Vi har nå hatt sex sammen i ett år, vi har ikke mye kontakt utenom når vi skal møtes for sex.. Og den er FANTASTISK. 🙊😭 Jeg har jo (såklart) blitt glad i fyrn, men vet at det ikke kommer til å bli noe seriøst. Så prøver å overse disse følelsene som kommer snikende.. Men det jeg lurer på, er det noen som har vært i en lignende situasjon? Tror dere han er glad i meg, eller ser meg kun som ett objekt? Kan menn ha sex så lenge med en person uten å utvikle følelser? Jeg maser aldri på han og presser han ikke til seriøs prat. Fordi jeg er redd for at han da ikke vil møte meg mer Jeg tåler ærlige svar altså. Anonymkode: 22d28...178
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #2 Skrevet 28. mars 2019 Føler det er altfor mange slike tråder på kg for tiden. Jenter som har sex med gamle menn. Men skal svare på spørsmålet ditt, men det er som sagt kun min mening, ikke sikkert det er slik alle ser det. Men min oppfatning er at eldre menn som ikke ser etter forhold ofte leter etter noen som kan tenne dem og som virker spennende. Ofte lyst drevet. Så jeg ville gjette at han primært er ute etter kun sexen, og at du er attraktiv fordi du er ung. Jeg kan ta feil, men overrasker meg ikke om det ikke er noe mer fra han sin side. Anonymkode: df6ab...108 6
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #3 Skrevet 28. mars 2019 Jeg skjønner hva du mener. Har ikke lest de andre trådene, kanskje jeg skal gjøre det. Takk for svar Anonymkode: 22d28...178
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #4 Skrevet 28. mars 2019 Men selvfølgelig er ikke alle menn like. Så ikke meningen å ta fra deg motet Eneste måten å få vite det er å spørre han, om du føler du ønsker å ta det steget. Anonymkode: df6ab...108
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #5 Skrevet 28. mars 2019 Men en gang man begynner å få følelser for en ff, så bør man kutte kontakten. Tro meg, det er ikke godt å ha sex med noen du elsker og som du vet ikke har samme følelsene tilbake. Snakk med han om det. Spør om han er interessert i noe mer. Er han ikke det ville jeg bare kuttet kontakten. Snakker av erfaring her.. Hadde sex med en ff i over 2 år i håp for at han skulle få følelser for meg... det fikk han aldri. Jeg var bare et objekt i hans øyne. Hvis han ikke vil møte deg mer så må du bare gå videre. Lykke til. ❤️ Anonymkode: d5512...91f 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #6 Skrevet 28. mars 2019 Shit.. I 2 år 😨 Skjønner ikke hvordan man ikke kan få følelser etter 2 år med nærhet. Jeg skal spørre han neste gang vi møtes, på en fin og rolig måte. Er bare så redd for å stresse han 😐 Anonymkode: 22d28...178 1
Erin84 Skrevet 28. mars 2019 #7 Skrevet 28. mars 2019 Jeg har vært borti noe lignende, og han var kun ute etter sex.. Jeg var glad i han, men ble bare utnyttet. Han hadde aldri tid til å møtes for noe annet enn sex når det passet han, og til slutt mistet jeg alle følelsene. Det tok 1,5 år som jeg føler jeg kastet bort. Og han hadde sex med flere andre i denne tiden og selv om han hadde lovet å holde seg til meg. Jeg var bare for blind til å skjønne det.. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #8 Skrevet 28. mars 2019 Menn i 40-årene er virkelig ikke gamle.Anonymkode: d89c4...26e 16
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #9 Skrevet 28. mars 2019 Ikke bli skuffa om det kommer frem at han har dame. Anonymkode: fcb99...65e 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #10 Skrevet 28. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Menn i 40-årene er virkelig ikke gamle. Anonymkode: d89c4...26e Når man er 25 og 44 er det 19 års forskjell. Når man kunne vært faren til jenta er man gammel. Anonymkode: df6ab...108 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #11 Skrevet 28. mars 2019 44 år i seg selv er ikke gammelt. Men aldersforskjellen her kan sies å være betenkelig.Anonymkode: d89c4...26e 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #12 Skrevet 28. mars 2019 Jeg er 29, sammen med en på 45.. Jeg har ikke tall på hvor mange som advarte meg om at han bare var ute etter en ting og *bla bla bla*. Nå er vi samboere og jeg har aldri hatt det bedre.. Forskjellen er vel at vi ville møtes masse utenom sex også, så det var mer enn bare det at han ville tømme seg. Snakk med mannen, det er den eneste måten å få vite ting på.. Anonymkode: e0625...042 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #13 Skrevet 28. mars 2019 22 minutter siden, Erin84 skrev: Jeg har vært borti noe lignende, og han var kun ute etter sex.. Jeg var glad i han, men ble bare utnyttet. Han hadde aldri tid til å møtes for noe annet enn sex når det passet han, og til slutt mistet jeg alle følelsene. Det tok 1,5 år som jeg føler jeg kastet bort. Og han hadde sex med flere andre i denne tiden og selv om han hadde lovet å holde seg til meg. Jeg var bare for blind til å skjønne det.. ekkel opplevelse å havne i. Man vet jo ikke når man starter, men håper kanskje det skal bli forandring. Men det er ikke sånt liv man bør ta til fåre til, men ta beslutning for sitt eget liv som fører deg til riktig sted i livet, han har bare hindret deg å følge mange av dine drømmer. Anonymkode: 10cdc...227
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #14 Skrevet 28. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 29, sammen med en på 45.. Jeg har ikke tall på hvor mange som advarte meg om at han bare var ute etter en ting og *bla bla bla*. Nå er vi samboere og jeg har aldri hatt det bedre.. Forskjellen er vel at vi ville møtes masse utenom sex også, så det var mer enn bare det at han ville tømme seg. Snakk med mannen, det er den eneste måten å få vite ting på.. Anonymkode: e0625...042 hvor reiser dere, hva gjør dere sammen utenom sex? Anonymkode: 10cdc...227
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #15 Skrevet 28. mars 2019 Selv om man funker fint sammen seksuellt, det føles bra. Så betyr det ikke at man går sammen i forhold. Veldig stor forskjell der. Har selv hatt ff over lang tid, kun møtes for sex, kos og nærhet. Kan fint like å kose, kysse og klemme. Fordi jeg vet status, at vi ikke kunne hatt et forhold utenom dette. Men sexen er så bra, så den kan jeg ikke være utenom. ff er fint som single, fyllesex med menn fra byen er ikke min greie. Anonymkode: b8e68...e4c 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #16 Skrevet 28. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selv om man funker fint sammen seksuellt, det føles bra. Så betyr det ikke at man går sammen i forhold. Veldig stor forskjell der. Har selv hatt ff over lang tid, kun møtes for sex, kos og nærhet. Kan fint like å kose, kysse og klemme. Fordi jeg vet status, at vi ikke kunne hatt et forhold utenom dette. Men sexen er så bra, så den kan jeg ikke være utenom. ff er fint som single, fyllesex med menn fra byen er ikke min greie. Anonymkode: b8e68...e4c valgte du han som sexpartner eller spurte han deg? Anonymkode: 10cdc...227
Momma Skrevet 28. mars 2019 #17 Skrevet 28. mars 2019 Dere er to voksne, single (håper jeg) mennesker som har funnet tonen sammen. Flotte greier, kjør på. Aldersforskjellen er der, men den er langt fra sensasjonelt stor. Han er en voksen mann som bør tåle litt seriøs prat i tillegg til sexen. Tåler han ikke det, er han vel ikke særlig mye å samle på, selv om han duger i senga? 1
Erin84 Skrevet 28. mars 2019 #18 Skrevet 28. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: ekkel opplevelse å havne i. Man vet jo ikke når man starter, men håper kanskje det skal bli forandring. Men det er ikke sånt liv man bør ta til fåre til, men ta beslutning for sitt eget liv som fører deg til riktig sted i livet, han har bare hindret deg å følge mange av dine drømmer. Anonymkode: 10cdc...227 Det er noe med det.. Og han holdt meg igjen hele tiden med små løfter han aldri holdt. Skal sies at denne fyren hadde noen psykopatiske tendenser og, så hele greia ble ekstra vanskelig. Tror det var dette som til slutt vippet meg over til å bli veldig syk med ME, det ble for mye stress. Heldigvis er jeg bedre nå! 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #19 Skrevet 28. mars 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor reiser dere, hva gjør dere sammen utenom sex? Anonymkode: 10cdc...227 Hvor vi reiser? Tenker du på ferie eller i hverdagen? Vil ikke tro vi gjør så veldig mye annerledes enn andre par.. Alt fra kino, middag ute, tur med hunden i fjellet, besøke familie .. Vi hadde en uke i Danmark i sommer og denne helga skal vi sammen weekendtur med felles venner for å stå slalåm.. Sommeren har vi ikke planlagt ennå. Anonymkode: e0625...042
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #20 Skrevet 28. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men en gang man begynner å få følelser for en ff, så bør man kutte kontakten. Tro meg, det er ikke godt å ha sex med noen du elsker og som du vet ikke har samme følelsene tilbake. Snakk med han om det. Spør om han er interessert i noe mer. Er han ikke det ville jeg bare kuttet kontakten. Snakker av erfaring her.. Hadde sex med en ff i over 2 år i håp for at han skulle få følelser for meg... det fikk han aldri. Jeg var bare et objekt i hans øyne. Hvis han ikke vil møte deg mer så må du bare gå videre. Lykke til. ❤️ Anonymkode: d5512...91f For noe tull, du var med på leken selv! Ikke skyld på mannen. Dette er så typisk kvinner, de tror at det skal bli noe mer selv om man sier fra på forhånd at det kun er sex. Anonymkode: b8e68...e4c 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå