Gå til innhold

Sex med klær på

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir utrolig tent av å ha sex der vi ikke "tar oss tid" til å ha av oss alle klærne. Altså bare av med det nødvendige for å kunne gjennomføre samleie. 

Ofte blir det bare av med bukse og truse, men av og til også bare ene buksebenet av og trusa til sides.

Er dette uvanlig, eller det flere som liker det slik?

Anonymkode: 23dc0...514

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du sett på TV nå da? Satc?

Anonymkode: b1ed2...1a2

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir utrolig tent av å ha sex der vi ikke "tar oss tid" til å ha av oss alle klærne. Altså bare av med det nødvendige for å kunne gjennomføre samleie. 

Ofte blir det bare av med bukse og truse, men av og til også bare ene buksebenet av og trusa til sides.

Er dette uvanlig, eller det flere som liker det slik?

Jeg liker det også :)

Anonymkode: ebbf1...57b

• Liker 2
Skrevet

Sånn er det ofte her og,og jeg liker det,da det som oftest er spontan sex og det elsker jeg 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir aldri så kåt som når dama har skjørt/kjole eller Nattkjole/linne på.

Anonymkode: 9433d...2e7

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

For meg er det motsatt, menn med strømper eller t-skjorte, buksen på knærne, damer med korsett, bh, stayups eller trusen dradd til siden er direkte turnoff. Halvveis påkledd ser sjuskete ut, finest når begge, eller alle, er fullstendig nakne, og aller helst i en stor seng med rene hvite laken, i fine store møbler, eller ute i naturen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig. Utrolig sexy når mannen kun tar trusa mi til side og ikke har tid til å ta den av. Eller sex med skjørtet rundt livet. 

Anonymkode: 90dba...291

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. Utrolig sexy når mannen kun tar trusa mi til side og ikke har tid til å ta den av. Eller sex med skjørtet rundt livet. 

Anonymkode: 90dba...291

Åååhh....... Skjørtet rundt livet og toppen dradd oppunder haka...  My favorite    😁

Anonymkode: 9433d...2e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er akkurat det at man ikke har tid til å ta av som gjør det så utrolig opphissende.

• Liker 1
Skrevet

Som når en tar en kjapp en ...Ned med buksa og kjør på....

AnonymBruker
Skrevet

Og sammen runker vi...

Anonymkode: ce707...0a9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, elsker når han bare drar buksene og trusa mi ned på lårene og har sex

Anonymkode: 1948f...9ac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt enig med deg jeg altså. 

Anonymkode: 4b28a...3bd

Skrevet

Liker å ha på kjole under sexen

AnonymBruker
Skrevet

Da damen i sin tid brukte stringtruser syntes jeg det var veldig opphissende å bare dra stringen til side og knulle...

Anonymkode: 20451...e58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...