AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #1 Skrevet 28. mars 2019 Hei. Jeg er privatist på en skole her i Norge, men føler ikke jeg har fått det jeg har betalt for... Jeg tenker jeg skal kreve tilbake noe penger Hvem kan jeg snakke med ang råd, en forening eller noe lignende? Jeg trenger hjelp med hva jeg skal si, synes dette er veldig vanskelig 😕 Anonymkode: a40c6...c8e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #2 Skrevet 28. mars 2019 (Jeg tror han drikker alkohol i timene, det har luktet alkohol flere ganger). Og jeg synes kvaliteten på undervisningen har vært varierende.. Anonymkode: a40c6...c8e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #3 Skrevet 28. mars 2019 (Jeg vet at han har vært påvirket av alkohol i flere av timene).. 😞 Anonymkode: a40c6...c8e
HrKommunegrå Skrevet 28. mars 2019 #4 Skrevet 28. mars 2019 Innlegg nr. 2 og 3 gjorde det litt lettere å forstå hva du mente. Det virker som det er én enkelt lærer du reagerer på. Hvis læreren har vært påvirket av alkohol i timene, er det en åpenbar grunn til å klage. Hvis du er usikker på hvor du skal sende klagen, kan du rette henvendelsen din gjennom den "vanlige" adressen. Klagen bør være skriftlig og så konkret som mulig.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #5 Skrevet 28. mars 2019 18 minutter siden, HrKommunegrå skrev: Innlegg nr. 2 og 3 gjorde det litt lettere å forstå hva du mente. Det virker som det er én enkelt lærer du reagerer på. Hvis læreren har vært påvirket av alkohol i timene, er det en åpenbar grunn til å klage. Hvis du er usikker på hvor du skal sende klagen, kan du rette henvendelsen din gjennom den "vanlige" adressen. Klagen bør være skriftlig og så konkret som mulig. Takk for svar! Ja, jeg har kun ett fag. Har betalt mange tusen for faget. Eneste er at jeg føler jeg trenger hjelp med klagen min og hva som er rimelig å forlange. Skulle gjerne ha snakket med en organisasjon o.l. om hva som er rimelig å skrive og kreve av tilbakebetaling liksom.. Anonymkode: a40c6...c8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå