AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #1 Skrevet 28. mars 2019 Jeg har sopp på en tånegl (storetåa) og er usikker på hva er den beste behandlingen. Har dere noen erfaring med dette? Ønsker egentlig ikke pillekur, da den er sterk for magen. Men vil en soppkrem på tåneglen være godt nok? Anonymkode: e65a8...c9f
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #2 Skrevet 28. mars 2019 Jeg brukte den fra scholl, fulgte bare anvisningen. Funket på meg Anonymkode: a0625...fce
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #3 Skrevet 28. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg brukte den fra scholl, fulgte bare anvisningen. Funket på meg Anonymkode: a0625...fce Jeg var på apoteket for en stund siden og skulle kjøpe Scholl. Da sa damen på apoteket at hun i stedet anbefalte: https://www.apotek1.no/produkter/loceryl-5-medisinsk-neglelakk-3ml-498234p Den var visst mer effektiv og var visst tidligere på resept. Men den anbefales kun om soppen ikke har tatt store deler av neglen. Har soppen kommet langt må man trolig bruke pillekur. Anonymkode: 084bf...692
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #4 Skrevet 28. mars 2019 Min forsvant av Nalox. Hadde egentlig ikke tro på det, og var sikker på at jeg måtte på sikt til legen og få pillekur. Men ville i hvert fall teste det ut. Og etter 5 måneder var neglen normal. Så det tok jo litt tid, men verdt et forsøk. Anonymkode: 83360...778
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #6 Skrevet 29. mars 2019 Takk! Godt å høre at pillekur ikke nødvendig. Da drar jeg på apoteket i dag! Anonymkode: e65a8...c9f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #7 Skrevet 29. mars 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sopp på en tånegl (storetåa) og er usikker på hva er den beste behandlingen. Har dere noen erfaring med dette? Ønsker egentlig ikke pillekur, da den er sterk for magen. Men vil en soppkrem på tåneglen være godt nok? Anonymkode: e65a8...c9f Behandling for neglsopp er omfattende og skal skje med spesialmidler beregnet for formålet. Vanlig canesten har ingen effekt. Pillekur får man ikke uten videre fordi den er dyr og krever også langvarig behandling med varierende effekt. Snakk med apoteket eller fastlegen din. Anonymkode: d1181...ffb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå