Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Jeg leiter etter steder på nett der kvinnen beskrives som madonna. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg er ute etter da dette temaet kom opp på en fest jeg var for litt siden. Tror jeg fulgte litt dårlig med men det var noe med en ide om at i fremtiden vil kvinner overta makta osv....Noen som i det hele tatt aner hva jeg forsøker å spørre etter her. Tror nettstedet starta med bokstaven O..
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #2 Skrevet 19. april 2005 Ingen som vet hva jeg mener??? Hmm...tenke, tenke her...det handlet om maria magdalena....uff, jeg kommer ikke på noe mer som kan hjelpe...antakelig noe filosofiske greier.
Gjest Sesselja Skrevet 19. april 2005 #3 Skrevet 19. april 2005 Dette blir litt som å lete etter den berømte nåla i høystaken. Kan du ikke bare spørre de du var på fest sammen med?
Gjest Cerise Skrevet 19. april 2005 #4 Skrevet 19. april 2005 Høres ut som noe som kan ha dukket opp i forbindelse med en diskusjon av boken Da Vinci Koden.
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #5 Skrevet 19. april 2005 Bibelen. Og den katolske kirke må jo ha noe litteratur om dette.
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #6 Skrevet 20. april 2005 Du får søke på google da. Taste inn ordene madonna, future, power, maria magdalene.... tipper du får ganske mange treff,men.....
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #7 Skrevet 21. april 2005 Hurra! Jeg fant det. Det handler om Gnostikerne. Supert at jeg fant det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå