Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg fikk nylig en stilling som assisterende butikksjef innenfor en butikk i varner. Fikk nettop kontrakten min og der står det at jeg har stilling som butikkselger bare, noe jeg syntes er rart grunnet «assisterende» var et alternativ under registrering. Er det riktig av meg å spørre sjefen om det stemmer eller ikke? Også har jeg sjekket litt rundt på nettet og sett at man skal ha en minstelønn på 20.000 som assisterende, men jeg har langt mindre enn det... noen som er vet noe om dette og kan komme med tips? Skal det f eks stå på kontrakten min at jeg er assisterende, og kan lønna mi ha noe med det at det står «butikkselger» istedenfor assisterende? Tuuusen takk på forhånd! 

Anonymkode: c9b15...e20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var assisterende butikksjef (innenfor lignende kleskjede) hadde jeg tittel assisterende butikksjef og fastlønn på 25.500. Butikksjefen hadde 30.500 fastlønn. 

Anonymkode: 344e5...a55

Skrevet

Assisterende butikksjef eller assistenten til butikksjefen? :)

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var assisterende butikksjef (innenfor lignende kleskjede) hadde jeg tittel assisterende butikksjef og fastlønn på 25.500. Butikksjefen hadde 30.500 fastlønn. 

Jesus maria så lavt. Håper dette var i år 2000.

Anonymkode: cc208...240

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jesus maria så lavt. Håper dette var i år 2000.

Anonymkode: cc208...240

Haha, skulle nesten ønske det 😂 Dette var i 2016. Er en grunn til at jeg i dag tar en utdannelse, og innenfor et helt annet yrke. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du fått tilbud om lønn på under 240.000 pr år? Er dette en fulltidsstilling? Syntes det hørtes veldig lite ut..

Dersom du har fått jobb som assisterende butikksjef må du få med det i kontrakten. 

Anonymkode: 41f36...f19

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye per år ble aldri nevnt... Ja jeg har 50% fast, men jeg jobber jo 6 dager i uka:/ 

syntes det selv, og vet ikke hvordan jeg skal ta det opp med sjefen

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått tilbud om lønn på under 240.000 pr år? Er dette en fulltidsstilling? Syntes det hørtes veldig lite ut..

Dersom du har fått jobb som assisterende butikksjef må du få med det i kontrakten. 

Anonymkode: 41f36...f19

vor mye per år ble aldri nevnt... Ja jeg har 50% fast, men jeg jobber jo 6 dager i uka:/ 

syntes det selv, og vet ikke hvordan jeg skal ta det opp med sjefen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...